Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janaen
dc.contributor.authorJaníková, Ivaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:18:36Z
dc.date.available2010-09-29T14:18:36Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79584
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractAnotace Analýza konkurenční pozice fitness centra Bc. Iva Janíková Tato diplomová práce se zabývala analýzou konkurenční pozice fitness centra. Cílem mé diplomové práce bylo zjištění, jak si stojí Club Femm na ostravském trhu v porovnání s konkurencí. Teoretická část diplomové práce se zabývá výkladem teoretických poznatků, které zachycují konkurenci, SWOT analýzu, analýzu pěti porterových konkurenčních sil a poziční mapu. V praktické části byl proveden marketingový výzkum, který byl rozdělen na dvě části – pozorování ve vybraných fitness centrech a dotazování přímo v Clubu Femm. Výsledky získané výzkumem byly použity pro sestavení návrhů a doporučení pro Club Femm, jejichž případná realizace by mohla přispět ke zlepšení konkurenční pozice a spokojenosti zákazníků. Z výzkumu bylo zjištěno, že Club Femm nabízí širokou škálu služeb a novinek. Ceny jsou však pro zákazníky vysoké a akční nabídky nejsou pro klienty atraktivní. Důležité je rozšířit marketingovou reklamu po celé Ostravě a přilákat nové zákazníky. Velmi milý a ochotný personál je výhodou tohoto fitness centra. Mělo by se zabránit časté fluktuaci trenérů do jiných fitness center a zavést nové hodiny cvičení o víkendech.cs
dc.description.abstractSummary Competitive Analysis of the Fitness Centre Bc. Iva Janíková This diploma thesis analyses a fitness center’s competitive position. The aim of this paper was to research the market position of the Club Femm in Ostrava. The theoretical part deals with introduction into theoretical knowledge like the meaning of competition, SWOT analysis, the analysis of five Porter’s forces and also the Positional map. In the practical part, I worked out a marketing research, which was divided into two sections – firstly, I did a direct research with the customers of the Femm Club and then gave the outputs with my recommendations to the club’s owners who have to decide whether make them real or not, in order to improve the customers satisfaction, which should lead to better competitive position in the market. The conclusion of the research is that Club Femm offers a wide range of activities and services on the one hand, but on the other hand the prices are very high for the customers, and also the special offers are not an attraction for them. The very important thing is to spread the marketing publicity among as much people as possible which would attract new customers. The very nice and polite stuff is a big advantage. Regarding fitness trainers, Femm is facing quite a big fluctuation, also better business hours during weekends would be appropriate.en
dc.format.extent2100554 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPoziční mapacs
dc.subjectClub Femmcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPět Porterových konkurenčních silcs
dc.subjectPositional mapen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectCompany strategyen
dc.subjectPorter analysisen
dc.subjectBusiness Planen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice fitness centracs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Fitness Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Janen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAN911_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam