Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorPavlíčková, Nelaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:18:48Z
dc.date.available2010-09-29T14:18:48Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79588
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce byla Analýza potenciálu e-aukcí na trhu městských úřadů. Software, který je v práci popisován, se nazývá PROe.biz a slouží k realizaci on-line výběrových řízení v marketingu dodavatelských vztahů. Hlavním cílem práce bylo zjištění tržního podílu společnosti NAR marketing s.r.o. na trhu městských úřadů v České Republice. Dále bylo zkoumáno, zda městské úřady využívající e-aukční software spolupracují se společnosti NAR marketing s.r.o. nebo jiným konkurenčním poskytovatelem. Byly osloveny městské úřady, které mají více než 9 000 obyvatel. Těchto měst bylo celkem 198 a z tohoto konečného počtu 145 měst, které zareagovali svým vyplněním dotazníku jak na elektronické, tak na telefonické dotazování. Kontaktními osobami byli tajemníci úřadu, protože ti organizují chod městského úřadu, jsou nejlépe ve spojení se všemi odbory úřadů a jsou schopni rozběhnout testování využívání e-aukcí při výběrových řízeních měst a nastavit pro něj pravidla. Získaná data byla zpracována pomocí osobního počítače v programu Microsoft Excel, ve kterém bylo využito statistických metod. Výsledky byly vyjádřeny jak v absolutních, tak relativních hodnotách. Teoretická část byla věnovaná východiskům nákupního marketingu, protože se úzce dotýká elektronických aukcí. V další části byla obeznámena charakteristika softwaru PROe.biz, informace o společnosti NAR marketing s.r.o. a také informace o dalších poskytovatelech elektronických aukcí. Výsledky, které byly marketingovým výzkumem získány, ukázaly, že společnost NAR marketing je dominantním poskytovatelem e-aukcí. Při zjišťování známosti se ukázalo, že pokrývá 66 % trhu. Co se týká využívání, tak se zjistilo, že 38 dotázaných (26 %), spolupracuje s poskytovateli e-aukcí. Tahle práce bude sloužit nejen pro účel diplomové práce, ale také pro společnosti NAR marketing, s.r.o., která tak získá aktuální informace o trhu a může je publikovat na konferencích a workshopech, které pořádá.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis was to analyze the potential of e-auctions in the market of municipal offices. Software, which is described in this thesis called PROe.biz serves to implement on-line competitions in the marketing of supplier relationships. The main objective was to determine the market share of NAR marketing s.r.o. in the market of municipal offices in the Czech Republic. It was then examined whether the municipal offices using e-auction software are cooperating with NAR marketing s.r.o. or other competitive provider. Were addressed municipal offices with more than 9 000 inhabitants. These cities were a total of 198 and the final number of 145 cities that responded to its questionnaire by filling in both electronic and on telephone interviews. Contact persons were the secretaries of the municipal offices, because they organize the running of the municipality, they are preferably in conjunction with all departments and offices and they are able to run tests of using e-auctions in selection of cities and set rules for it. The data obtained were processed using a personal computer in Microsoft Excel program, in which were used statistical methods. Results were expressed both in absolute and relative terms. The theoretical part was devoted to purchasing marketing background, as it closely touches the electronic auctions. In other parts were cognizaned characteristics of PROe.biz software, information about the NAR marketing s.r.o. as well as information on other providers of electronic auctions. The results obtained in marketing research, showed that the company NAR marketing s.r.o. is the dominant provider of e-auctions. While surveying the recognition of the company it has been revealed, that it covers 66% of the market. Regarding the use of this company it has been revealed, that 38 respondents (26%) is cooperating with providers of e-auctions. This work will serve not only for the purpose of this thesis, but also for the NAR marketing s.r.o., which will get the actual information about the market and may publish them at conferences and workshops, which is organizing.en
dc.format.extent3554196 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-aukcecs
dc.subjectNAR marketing s.r.o.cs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectnákupní marketingcs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjecttržní podílcs
dc.subjectměstský úřadcs
dc.subjectMarket Analysisen
dc.subjectShopping Marketingen
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarket shareen
dc.subjectmunicipalityen
dc.subjectE-auctionen
dc.subjectNAR marketing s.r.o.en
dc.titleAnalýza potenciálu e-aukcí na trhu městských úřadůcs
dc.title.alternativeMarket Potential Analysis of E-Auction Application for the Municipalitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČerníková, Michaelaen
dc.date.accepted2010-08-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV479_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam