Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorŠuňavec, Michalen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:20:58Z
dc.date.available2010-09-29T14:20:58Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79631
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTémou mojej diplomovej práce bol návrh stratégie zákazkového marketingu na B2B trhu. Konkrétne pre spoločnosť ENERGY TECHNOLOGIES, s.r.o. Pri tejto analýze som využil marketingový výskum založený na sekundárnych údajoch. Výskum pozostával z analýzy ponúk spoločnosti na základe rôznych kritérií. Výsledkom mojej práce je zhodnotenie výsledkov výskumu a následné odporúčania na zvýšenie počtu úspešných ponúk v jednotlivých verejných súťažiach.cs
dc.description.abstractThe topic of my master thesis was suggestion of the custom marketing strategy on B2B market. Concretely I focused on the company ENERGY TECHNOLOGIES, s.r.o. For this type of analysis I used marketing research based on secondary data. The research consisted of company public offers analysis based on variety of criteria. The results of my work are research result analysis and consequential recommendations to increase the number of successful offers in the individual public tenders.en
dc.format.extent1022395 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpriemyselný marketingcs
dc.subjectmarketingový výskumcs
dc.subjectverejná súťažcs
dc.subjectponukacs
dc.subjectsegmentáciacs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectbusiness marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectpublic tenderen
dc.subjectofferen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectcustomersen
dc.titleNávrh strategie zakázkového marketingu na B2B trhucs
dc.title.alternativeProposal of the Custom Marketing Strategy on B2B Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZvarka, Róberten
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUN004_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam