Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romanen
dc.contributor.authorChomová, Pavlínaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:21:17Z
dc.date.available2010-09-29T14:21:17Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79637
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo provést analýzu vybraných konkurenčních firem na trhu aquaparků v Moravskoslezském kraji. Předmětem výzkumu se staly aquaparky Olešná, Ostrava-Jih a Frenštát pod Radhoštěm. V rámci analýzy jsem hodnotila vybraná kritéria, která byla tvořena převážně prvky marketingového mixu služeb. Úvodní část práce se zabývá všeobecným pohledem na zábavní průmysl v České republice. Následující kapitola obsahuje teoretická východiska, která se vážou ke konkurenci, službám a metodě benchmarking. V kapitole „Charakteristika aquaparku Olešná a lokálního trhu“ jsem zmínila současný stav aquaparků a konkrétněji popsala vlivy vnějšího prostředí na společnost Sportplex, s.r.o. K vypracování analýzy a pro komparaci kritérií jsem zvolila metodu benchmarking, která se zabývá řízením kvality a usiluje o zlepšení pracovních postupů a výkonů. Prostřednictvím této metody jsem získala pro společnost cenné informace, které jsem zohlednila v doporučeních a návrzích. Návrhy společnosti Sportplex, s.r.o. se týkaly především doplňkových služeb, které doporučuji rozšířit z důvodu zvýšení atraktivnosti aquaparku. Drobné připomínky byly zapotřebí podotknout v oblasti cen poskytovaných služeb, propagačních aktivit směřujících na zahraniční klientelu, personálu, prostředí a návštěvnosti. Z hlediska procesů jsem shledala jako negativum společnosti, doposud nerealizovaný rezervační systém a bezhotovostní placení.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was to analyse the chosen competitive aqua parks in the Moravian– Silesian Region. The subject of my research was the Olesna Aqua Park, Ostrava – Jih Aqua Park and Aqua Park in Frenstat pod Radhostem. Regarding the analysis framework I evaluated the chosen criteria which were created mainly of the components of the service marketing mix. The introductory part of my work is describing the entertainment industry in the Czech Republic. The following chapter comprises of the theoretical points which are related to the competition, services and benchmarking methods. In the chapter “The Characteristics of the Olesna Aqua Park and the local market” I mentioned the current state of the aqua parks and specifically described the effects of the external environment on the Sportplex company s.r.o. In order to evaluate the analysis and compare the criteria I chose the benchmarking method which deals with the quality management and aims for the improvement of work operations and output. By means of this method I acquired valuable information which I included in my recommendation and suggestions for this company. The proposals for the Sportplex, s.r.o. were mainly concerned about the supplementary services which I recommend to extend in order to increase the appeal of this Aqua Park. With regards to the prices of offered services , promotion activities targeting the international clientele, the personnel, the environment and visit rate some minor comments were pointed out. In terms of processes I had objections to the fact that this aqua park still lacks the reservation system and noncash payment system.en
dc.format.extent3490738 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectaquaparkcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectaquaparken
dc.subjectservicesen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.titleAnalýza konkurence aquaparkucs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Aquaparken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielaen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHO180_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam