Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČopíková, Andreaen
dc.contributor.authorSkotnicová, Petraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:22:41Z
dc.date.available2010-09-29T14:22:41Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79663
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPro svou závěrečnou diplomovou práci jsem si zvolila problematiku vzdělávání a rozvoje instruktorů fitness (aerobiku). Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsem nejprve vymezila základní pojmy, kde jsem se zaměřila na oblast vzdělávání a rozvoje trenérů, metody vzdělávání. Byly také vysvětleny pojmy aerobik, instruktor aerobiku a jeho vedení lekce. Metoda výzkumu byla zvolena ve formě dotazníkového šetření. Dotazník obsahoval 20 otázek, zaměřených na vzdělávání a rozvoj instruktorů aerobiku a jejich praxi v tomto oboru. Byly zjištěny rozdíly v přístupu ve vzdělávání a rozvoji instruktorů fitness dvou vybraných fitcenter v Ostravě, konkrétně v Twisteru fitness clubu a Femm clubu. Na základě poznatků z šetření byly stanoveny návrhy a doporučení. Výsledky výzkumu práce mohou poskytnout fitcentrům a samotným lektorům téma k zamyšlení a přiměje si položit otázku významu dalšího vzdělávání.cs
dc.description.abstractFor my final graduation theses I chose problems of Education and Development of fitness (aerobics) trainers. The thesis consists of two parts. In the theoretical part I described basic terms and I focused on educational field, trainer development and educational methods. Term of aerobics, aerobics trainer and conducting of a lesson were explained. Questionnaire investigation was used as a research method. The questionnaire contained 20 questions focused on Education and Development of aerobics trainers and their field experience. There was a difference recognized in the approach to trainers’ education and development between two fitness centers in Ostrava concretely in Twister fitness club and Femm club. Based on research knowledge, proposals and recommendations were given. Based on results of the research, fitness centers as well as instructors can come to think of sense of further education.en
dc.format50, [11] l. : il.cs
dc.format.extent703999 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvzdělávání a rozvoje instruktorů fitness (aerobiku)cs
dc.subjectmetody vzdělávánícs
dc.subjectaerobikcs
dc.subjectlidský potenciálcs
dc.subjecteducation and development of fitness (aerobics) trainersen
dc.subjecteducational methodsen
dc.subjectaerobicen
dc.subjectmanpoweren
dc.titleVzdělávání a rozvoj trenérů aerobiku ve fitnesscentrech v Ostravěcs
dc.title.alternativeEducation and Development of Aerobics Coaches in Fitnesscentres in Ostravaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStein, Pavelen
dc.date.accepted2010-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKO223_EKF_N6208_6208T101_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam