Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorGrygerková, Janaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:22:44Z
dc.date.available2010-09-29T14:22:44Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79664
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zanalyzovat a posléze navrhnout opatření pro efektivnější využívání nástrojů marketingového mixu společnosti MIKO international s. r. o. a také zjistit nákupní chování spotřebitelů medového dortu Marlenka pomocí marketingového výzkumu, a to metodou osobního dotazování. Výsledky výzkumu ukázaly, že většina respondentů medový dort Marlenka zná, vyzkoušeli ho a chutná všem bez rozdílu pohlaví a věku. Velmi spokojeni byli dotazovaní s chutí a vzhledem, ale méně s cenou. Nejčastějším důvodem nákupu jednotlivých porcí medového dortu Marlenka byla chuť na sladké a důvodem ke koupi celého dortu byly rodinné a firemní oslavy. Doporučuji zvýšit produkci světle medových dortů Marlenka. Dodávat medové dorty v nejvyšší míře do obchodních řetězců a rozšířit distribuci do diskontních prodejen. Nezvyšovat cenu. Oslovit marketingovou komunikací především ženy ve všech věkových kategoriích.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze and then suggest measures for more effective use of the marketing mix of MIKO International Ltd., and also identify consumers´ buying behavior of honey cake Marlenka by marketing research, concretely using personal interviews. The research results showed that most respondents knew Marlenka honey cake, tried it and it tastes to everyone irrespective of gender and age. Respondents were very satisfied with taste and appearance, but less with price. The most common reason for buying individual servings of honey cake Marlenka was appetite for sweets and a reason for buying a whole cake were family and corporate celebrations. I recommend to increase production of light honey cakes Marlenka. Supply honey cakes in the highest degree to retail chains and expand distribution to the discount stores. Not to increase prices. Reach mainly women in all age categories by Marketing Communication.en
dc.format.extent1287170 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza marketingového mixucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmedový dort Marlenkacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectanalysis of the marketing mixen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecthoney cake Marlenkaen
dc.subjectshopping behavioren
dc.titleAnalýza marketingového mixu společnosti na trhu s medovými dortycs
dc.title.alternativeThe Analysis of Company Marketing Mix on the Honey Cakes Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivoen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRY102_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam