Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petren
dc.contributor.authorGolinská, Markétaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:23:03Z
dc.date.available2010-09-29T14:23:03Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79670
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zjistit spokojenost obyvatel se zázemím a službami města Přerova, provést analýzu celkové a dílčích spokojeností s jednotlivými oblastmi a na základě výsledků analýzy navrhnout řešení. V úvodní kapitole je definován cíl práce. Obsahem druhé kapitoly je charakteristika, historie a současnost města a charakteristika vnějšího prostředí města. Třetí kapitola se zabývá teoretickými východisky pro měření spokojenosti, marketingem služeb a marketingem měst a obcí. Čtvrtá kapitola řeší metodickou část, kde je specifikován cíl s následným sestavením plánu výzkumného projektu. V páté kapitole je provedena analýza spokojenosti obyvatel. Data jsou seskupena do 5 hlavních oblastí (zázemí pro odpočinek a trávení volného času, bezpečnost, bezpečnost a bezbariérovost ve městě, komerční služby a obchody, informovanost o dění ve městě, práce úřadů a investice. Šestá kapitola je věnována návrhům na zlepšení spokojenosti obyvatel Přerova ve sledovaných oblastech.cs
dc.description.abstractThe aim of my diploma thesis is to measure the citizen satisfaction of municipal services and facilities of Přerov municipality, make total and partial satisfaction analysis of individual sections and suggest solutions on basic of analysis results. In the introductory chapter is defined diploma thesis target. The contents of the second chapter is characteristic, the municipal history and present and the municipal outdoor environment. The third chapter deals with theoretical ways out of measuring the satisfaction, services marketing and municipal marketing. The fourth chapter sloves a methodic part where is specified the target of the following set up of the search project plan. In the fifth chapter the analysis of the citizen satisfaction of municipal services and facilities is made. The data are grouped in 5 main sections (leisure time and relaxation facilities, municipal safeness and non-barrierness, commercial services and stores, informedness about municipal events, office work and investment. The sixth chapter is dedicated to suggestion how to improve Přerov citizen´s satisfaction with referenced sections.en
dc.format.extent566182 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenosti obyvatelcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmarketing měst a obcícs
dc.subjectmarketingový mix měst a obcícs
dc.subjectcitizen satisfaction measurementen
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectmunicipal marketingen
dc.subjectmunicipal marketing mixen
dc.titleMěření spokojenosti obyvatel se službami a zázemím městacs
dc.title.alternativeCitizen Satisfaction Measurement of Municipal Services and Facilitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVrbíková, Darinaen
dc.date.accepted2010-09-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGOL095_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam