Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorŠčígelová, Anetaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:23:24Z
dc.date.available2010-09-29T14:23:24Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79677
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo zjištění spokojenosti čtenářů s kvalitou a množstvím nabízených služeb v Ústřední knihovně v Ostravě, získat inspirační podněty k jejich možnému zlepšování a navrhnout vedení knihovny určitá doporučení, která by vedla ke zlepšení služeb. V diplomové práci byly použity primární i sekundární data.Samotný marketingový výzkum byl zdrojem primárních dat, která jsem získala technikou vhodné příležitosti formou osobního dotazování přímo v prostorách knihovny. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku knihovny, její historii, nabízené služby, sponzory a organizační strukturu, spokojenost zákazníků ve službách a marketingový mix služeb. Praktická část obsahuje přípravu a realizaci marketingového výzkumu, cíl práce, výsledky osobního dotazování, jejich teoretické a grafické vyhodnocení, a také doporučení, která by měla přispět ke zlepšení služeb v knihovně.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to determine reader´s satisfaction with quality and quantity of offered services at Central Library in Ostrava, acquire inspirating impluses to their possible improvements and suggest certain recommendations to the library management that would lead to service perfection. In this thesis have been applied to primary and secondary dates. Marketing research was the source of primary dates that I've got by the technique right opportunity through personal pooling directly in the library. The theoretical part is composed of the library characterization, its history, provided services, sponsors and organizational structure, customer satisfaction in services and marketing mix of services. The practical part includes preparation and implementation of marketing research, the results of personal pooling, their theoretical and graphical evaluation and recommendations, which should contribute to improving of library services.en
dc.format.extent1303261 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectknihovnacs
dc.subjectčtenářcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectlibraryen
dc.subjectreaderen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků s knihovnou městacs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Services at the Libraryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelaen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSCI011_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam