Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelaen
dc.contributor.authorKrupová, Kamilaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:24:04Z
dc.date.available2010-09-29T14:24:04Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79690
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám oblastí marketingu sociálních médií s konkrétním zaměřením na postoj uživatelů Facebooku k jeho využití pro komerční účely a taktéž možnosti a využitím některých jeho funkcí či aplikací, které znamenají další pokrok v komerčním využití této sociální sítě. Cílem bylo zjistit tedy postoj uživatelů Facebooku k funkcionalitám Facebooku, jež jsou předmětem používání v marketingové komunikaci firmy a zjistit postoje k dalším fukncím, jež prozatím nejsou tak běžné a znamenají další pokrok v komerčním využití této sociální sítě tak, aby mohla být přijata obecně platná doporučení pro komerční profily firem na Facebooku. Pro analýzu jsem si vybrala vzorek respondentů z řad uživatelů Facebooku. Má práce obsahuje obecná doporučení k obsahům facebookových komerčních profilů a také doporučení k marketingu na sociálních sítích, z nichž je možno vycházet pro tvorbu obsahu profilů konkrétních firem či produktů na Facebooku. Sociální média tu jsou a firmy je postupně začleňují do svých komunikačních strategií – některá jsou pouze nástroje komunikačního mixu a některá, jako právě Facebook jsou zároveň médiem a jako každé médium si v marketingu a komerčním využití žádá svůj specifický přístup a právě tento specifický přístup jsem se snažila ve své práci nastínit.cs
dc.description.abstractIn my thesis I deal with marketing of social media aimed at Facebook users’ attitude towards its commercial usage and also the possibilities and using of some of its functions or applications that mean the further progress in commercial usage of this social network. The aim of the work was to find out Facebook users’ attitude to those Facebook functions that are being used in company marketing communication as well as the attitudes to other functions that are not so common nowadays and mean further development in commercial usage of this social network and thus common valid recommendations for commercial profiles of companies on Facebook could be adopted. I have chosen a sample of respondents from Facebook users for the analysis. My thesis provides common recommendations for the content of Facebook commercial profiles as well as the ones for marketing on social networks that could be used for creating of the particular company profiles or Facebook products content. Social media are here and companies involve them gradually to their communicating strategies – some of them are only tools of communicating mix and some, like Facebook, are the media at the same time. Like all media it requires its own specific attitude in marketing and commercial usage and I tried to outline this specific attitude in my thesis.en
dc.format.extent3516012 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing sociálních médiícs
dc.subjectmarketing sociálních sítícs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsocial media marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectonline marketing communicationen
dc.titleAnalýza postojů uživatelů facebooku k využití sítě pro komerční účelycs
dc.title.alternativeAttitude Analysis of Facebook Users towards Commercial Usageen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRU184_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam