Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMinistr, Janen
dc.contributor.authorStaniček, Janen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:24:37Z
dc.date.available2010-09-29T14:24:37Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79700
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractNávrh aplikace softwarové podpory IT služeb dle ITIL Cíle diplomové práce jsou analýza informačního systém ServiceBase, provozovaný ve firmě Crux IT s.r.o., dle standardů popsaných v ITIL a vytvoření návrhu ze získaných informací a publikace standardu ITIL. Návrh je zaměřen na změny potřebné k osamostatnění modulu Release Managementu. Kapitola „Teoretická východiska SW podpory IT služeb“ popisuje strukturu standardu ITIL a související část informací v něm shrnuté. Dále je zde popsáno využití jazyka UML. Kapitola „Analýza uživatelských potřeb v oblasti IT služeb malých a středních firem“ popisuje současný stav informačního systému ServiceBase se zaměřením na modul Release Managementu a poukazuje na některé jeho nedostatky. Kapitola „Návrh SW podpory“ obsahuje návrh změn umožňující osamostatnění stávajícího modulu Release Managementu.cs
dc.description.abstractApplication Design for Software Support IT Services according to ITIL The goals of this graduation these is to analyze information system ServiceBase, operated in Crux IT s.r.o. company, according to standards described in ITIL and to create concept from acquired information and standard ITIL publication. Concept is focused on changes, which are required to independence of Release Management module. Chapter “Theoretic data of SW support IT services” describes structure ITIL standard and relevant information it consists. There is described using of UML language too. Chapter “Analyze user needs in domain IT services for small and medium businesses” describes actual state of information system ServiceBase with targeting to Release Management module and pointing some defections. Chapter “Design SW support” contains design of changes for process independence of actual Release Management module.en
dc.format.extent1771839 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectITILcs
dc.subjectInformation Technology Infrastructure Librarycs
dc.subjectUMLcs
dc.subjectsjednocený modelovací jazykcs
dc.subjectspráva distribucícs
dc.subjectpodpora služebcs
dc.subjectDSLcs
dc.subjectkonečná knihovna softwarucs
dc.subjectICTcs
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs
dc.subjectpřipady užitícs
dc.subjectITILen
dc.subjectInformation Technology Infrastructure Libraryen
dc.subjectUMLen
dc.subjectUnified Modeling Languageen
dc.subjectRelease Managementen
dc.subjectService Supporten
dc.subjectDSLen
dc.subjectDefinitive Software Libraryen
dc.subjectICTen
dc.subjectInformation and Communication Technologyen
dc.subjectUsecaseen
dc.titleNávrh aplikace softwarové podpory IT služeb dle ITILcs
dc.title.alternativeAplication Design for Software Support IT Services according to ITILen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHrdličková, Janaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikyen
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA462_EKF_N6209_1802T001_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam