Show simple item record

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorSiemienik, Mareken
dc.date.accessioned2010-09-29T14:25:21Z
dc.date.available2010-09-29T14:25:21Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79714
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo navrhnout vhodné nástroje komunikačního mixu pro společnost FINCLUB PLUS, a.s. v oblasti prodeje biopotravin. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingové komunikaci. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní společnost FINCLUB PLUS, jeji minulost a současnost, sortiment. Dále je rozpracovaná analýza současné marketingové komunikace této společnosti a analýza makroprostředi. Podkladem pro analýzu byl sběr dat na základě dotazníkového šetření. Cílem analýzy bylo zjistit preference a nákupní chování spotřebitelů v oblasti biopotravin. Na základě výsledků analýzy jsem vypracoval návrh vhodné marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to design appropriate tools for communication mix FINCLUB PLUS Company, Inc. in sales of organic food. In the first part are the theoretical knowledge of marketing communications. The second part focuses on a specific company FINCLUB PLUS, its past and present range. Further analysis is in progress currently the company's marketing communications and analysis of the macro. Basis for analyzing the data collected by survey. The aim of the analysis was to determine preferences and purchasing behavior of consumers of organic food. Based on the results of the analysis, I drafted an appropriate marketing communications.en
dc.format.extent507312 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbiopotravinycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectdirect marketingcs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectQuestionnaireen
dc.subjectBio fooden
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectCommunications mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectSales promotionen
dc.subjectPublic relationsen
dc.subjectPersonal sellingen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectDirect marketingen
dc.titleNávrh marketingové komunikace sdružení pro uživatele biopotravincs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Communication for Bio Products Consumer Associationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVarkočková, Marcelaen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIE010_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record