Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorFrantíková, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:26:11Z
dc.date.available2010-09-29T14:26:11Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79730
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo analyzovat fungování systému CRM na trhu papíru a kancelářských potřeb u velkoobchodu Frankospol office s. r. o. Klasifikovat zákazníky, posoudit funkčnost jejich vztahů a zjistit, zda marketingové výdaje na jednotlivé zákazníky jsou nastaveny úměrně k jejich ziskovosti. Následně na základě zjištěných výsledků navrhnout řešení pro odstranění nedostatků v této oblasti. Práce je založena na interních datech společnosti za rok 2009.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze the functioning of the CRM system on the paper and office supplies market at wholesale Frankospol office Ltd. Classify customers, qualify functionallity of their relations and determine whether marketing expenses for individual clients are set in proportion to their profitability. Subsequently, based on observed results suggest solutions to eliminate the deficiencies in this area. This work is based on internal company data for year 2009.en
dc.format.extent474886 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSystém CRMcs
dc.subjectABC analýzacs
dc.subjectmarketingové výdajecs
dc.subjectkrycí příspěvekcs
dc.subjecttypologie zákazníkůcs
dc.subjectCRM systemen
dc.subjectABC analysisen
dc.subjectmarketing expensesen
dc.subjectcovering the contributionen
dc.subjectcustomer typologyen
dc.titleAnalýza fungování systému CRM na trhu kancelářských potřebcs
dc.title.alternativeAnalysis of CRM System Functioning on the Office Supply Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFRA160_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam