Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLednický, Václaven
dc.contributor.authorPetrskovská, Dominikaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:26:32Z
dc.date.available2010-09-29T14:26:32Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79737
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá poznáním a analýzou pracovních činností cestovní kanceláře a návrhem vhodné organizační struktury. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře, pak pomáhá zjistit slabá místa v organizaci řízení práce, na které by se měla firma zaměřit. V teoretické části jsou popsány rozdíly mezi cestovní kanceláří a agenturou, jejich povinnosti a zákonné podmínky. Dále jsou vymezeny organizační struktury a distribuční procesy ve vnějším a vnitřním prostředí cestovního ruchu. Praktická část je věnována popisu pracovních činností a povinností vybrané cestovní kanceláře a jejími konkrétními vztahy v distribučním procesu. Na základě získaných poznatků a provedených analýz je v další části práce navržena vhodná organizační struktura pro vybranou cestovní kancelář. Upravuje činnosti zaměstnanců, aby bylo dosaženo vyšší efektivity práce cestovní kanceláře.cs
dc.description.abstractThe master thesis discusses a working procedure of a travel agency and propound a suitable organization structure. The marketing survey of consumer´s satisfaction then clearly indicates the week points in the work organization and supervision, which provides to the travel agency an important informations where to focus. The introductory part deals with a forms of travel agencies, their duties and a statutory requirements. There are define the forms of organization structures so as an internal and an external distribution channels. The practical part includes characters of an employees duties and their analysis in the distribution channels of the particular travel agency. From these basis is made suitable organization structure for this travel agency. Concept of an employees duties is changing for the effectiveness of the distribution processes.en
dc.format.extent664061 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectorganizační strukturacs
dc.subjectcestovní smlouvacs
dc.subjectspokojenost zákazníka.cs
dc.subjectorganizace prácecs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectkatalogcs
dc.subjectCestovní kancelářcs
dc.subjectdistribuční systémcs
dc.subjectWork Organizationen
dc.subjectSatisfaction of Consumer.en
dc.subjectSystem of Distributionen
dc.subjectOrganization Structureen
dc.subjectTravel Contracten
dc.subjectCatalogueen
dc.subjectProducten
dc.subjectTravel Agencyen
dc.titleOrganizace práce cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeWork Organization of a Travel Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVotoupalová, Alenaen
dc.date.accepted2010-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPET284_EKF_N6208_6208T037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam