Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorSobková, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:27:10Z
dc.date.available2010-09-29T14:27:10Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79749
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza chování studentů na trhu výměnných programů pro potřeby marketingové komunikace. Na jejím základě je navržen komunikační plán s cílem zvýšit zájem zahraničních studentů o studium na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – Technické univerzitě v Ostravě. Trendy globální studentské mobility vytváří nové příležitosti, výzvy a rostoucí konkurenci ve vysokoškolském prostředí. Trend ve vývoji počtu studentů vyjíždějících do zahraničí je rostoucí. Mobilita by se měla stát přirozenou součástí vzdělávání v Evropě. Cílem VŠB-TUO je být konkurenceschopnou univerzitou na národní a mezinárodní úrovni a jednou ze strategií, jak dosáhnout tohoto cíle je podpora mobility studentů. V této souvislosti je zdůrazňována i nutnost propagace. Výzkumy spotřebitelského chování, které přispívají při poznání zákazníka, jsou základem pro vytváření komunikační ch strategií relevantní cílovým skupinám. V práci jsou vysvětleny modely používané pro pochopení spotřebitelského chování a jednotlivých faktorů, které ho ovlivňují. Za účelem analýzy chování studentů na trhu výměnných programů bylo provedeno celkem osm dílčích výzkumů zaměřených na různé cílové skupiny účastnící se procesu mobility. V diplomové práci jsou prezentovány konkrétní návrhy komunikační a kreativní strategie včetně grafického řešení. V neposlední řadě byly analyzovány náklady a přínosy úspěšně implementované navrhované komunikační kampaně.cs
dc.description.abstractTopic of the master thesis is a student behaviour analysis in the exchange program markets for purpose of marketing communication. On basis of it, a communication plan is designed to increase an interest of international students in studying at the Faculty of Economics, VSB-Technical university of Ostrava. The trends in global student mobility create new opportunities, challenges and an increasingly competitive higher education environment. The trend in number of students going abroad is increasing. Mobility should become a natural feature of education in Europe. The aim of the VSB-Technical University of Ostrava is to become the competitive university in the national and the international market and one of the strategies how to achieve this goal is to promote student mobility. Concerning this, the need of advertising is highlighted. Research of consumer behaviour, which helps to get to know the customer, is base for creating communication strategies relevant to the target groups. In the thesis models used for understanding consumer behaviour are explained together with the factors that have an influence on it. For purpose of the student behaviour analysis in the exchange program markets eight researches were carried out concentrating on different target groups that participate in the process of mobility. In the diploma thesis communication and creative strategy is designed including the graphic solution. Last but not least, costs and benefits of the proposed communication campaign are analysed.en
dc.format.extent1657576 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEkonomická fakultacs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectkomunikační pláncs
dc.subjectzahraniční mobilitacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpropagace studiacs
dc.subjectErasmuscs
dc.subjectOddělení zahraničních stykůcs
dc.subjectInternational Officeen
dc.subjectFaculty of Economicsen
dc.subjectadvertising of international programen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectstudent mobilityen
dc.subjectErasmusen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.titleAnalýza chování studentů na trhu výměnných programůcs
dc.title.alternativeA Student Behaviour Analysis in the Exchange Programs Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášen
dc.date.accepted2010-08-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOB081_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record