Show simple item record

dc.contributor.advisorKlabusayová, Naděždaen
dc.contributor.authorSchwarzová, Lenkaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:27:16Z
dc.date.available2010-09-29T14:27:16Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79751
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractRESUMÉ Oblast ochrany spotřebitele je v dnešní době považována za velmi diskutované téma. Právě s ochranou spotřebitele jsou velmi úzce spjaty samotné reklamace, které jsou jedním z hlavních témat mé diplomové práce. Cílem diplomové práce je analyzovat u jednotlivých značek mobilních telefonů nejčastěji se vyskytující vadu, dané výsledky vhodně interpretovat a navrhnout výrobci a spotřebiteli případná doporučení. Teoretická část práce je věnována charakteristice podniku a současné právní úpravě ochrany spotřebitele. V praktické části je uplatněna Paretova analýza dle četností a nákladů, na jejímž základě je provedena analýza reklamací konkrétních značek mobilních telefonů. Na závěr je z nejčetnější vady sestrojen diagram příčin a následků. Na základě výsledných analýz a metod jsou stanoveny určité návrhy a doporučení jak pro výrobce, tak pro spotřebitele. Tyto návrhy a doporučení by měly přispět k snížení počtu reklamací.cs
dc.description.abstractRESUMÉ Consumer protection is considered as a very discussed topic nowadays. Actual complaints, which are one of the main themes of my dissertation, are closely bound up with consumer protection. The aim of my dissertation is to analyze the most occurred defect at every single cell phone brand, properly explicate outcomes and propose to the manufacturer and consumer appropriate solutions. The theoretical part of my dissertation pays an attention on the characteristics of company and current legislation of consumer protection. Pareto analysis of frequency and cost is applied in the practical part, on which basis is shown an analysis of complaints on specific brands of mobile phones. At the end is created a cause and effect diagram based on the most frequent defect. On the basis of the resulting analysis and methods are set out specific proposals and recommendations for both producers and consumers. These proposals and recommendations should have help to reduce the number of complaints.en
dc.format.extent1061183 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOchrana spotřebitelecs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.subjectParetova analýzacs
dc.subjectdiagram příčin a následkůcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvýrobcecs
dc.subjectconsumer protectionen
dc.subjectcomplaintsen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectmobile phoneen
dc.subjectPareto analysisen
dc.subjectcause and effect diagramen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmanufactureren
dc.titleAnalýza reklamací konkrétních značek mobilních telefonů z pohledu ochrany spotřebitelecs
dc.title.alternativeMobile Phone Consumer Protection: An Analysis of the Selected Mobile Phone Brands Warranty Claimsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHuml, Emilen
dc.date.accepted2010-09-08en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskáen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSCH345_EKF_N6208_6208T020_00_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record