Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenaen
dc.contributor.authorČermák, Vratislaven
dc.date.accessioned2010-09-29T14:27:34Z
dc.date.available2010-09-29T14:27:34Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79757
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza a komparace fitness-center z hlediska nabízených služeb. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části je vymezena teoretická problematika (marketing, management, sportovní management, sportovní manažer). Ve druhé části byla charakterizována čtyři fitness-centra. Ve třetí části byla porovnána fitness-centra pomocí zvolených kritérií. Poslední část obsahuje dosažené výsledky a doporučení. Výzkum byl proveden za pomocí metody marketingového výzkumu (SWOT analýza) a metody dotazování (technika dotazníku a rozhovoru). Práce by mohla sloužit jako celkový přehled o poskytovaných službách fitness-center.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is an analysis and comparison of fitness centers in terms of services offered. The thesis is divided into four parts. The first part is defined as theoretical issues (marketing, management, sports management, sports manager). In the second part was characterized by four fitness centers. The third part was compared to fitness centers with selected criteria. The last part contains the results and recommendations. Research was carried out using the methods of marketing research (SWOT analysis) and interviewing methods (questionnaire and interview technique). Work could serve as an overview of the services provided by fitness centers.en
dc.format65, [6] l. : il.cs
dc.format.extent503066 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectFitness-centrumcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectsportovní managementcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectinterviewen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsports managementen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectFitness centeren
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleKomparace fitness-center z hlediska nabízených služebcs
dc.title.alternativeComparison of the Fitness-Center in Terms of Services Offereden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKozelek, Janen
dc.date.accepted2010-09-08en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER453_EKF_N6208_6208T101_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam