Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorZatloukalová, Janaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:27:47Z
dc.date.available2010-09-29T14:27:47Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79761
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem mé diplomové práce byla analýza konkurence na trhu jazykových knih. Hlavním cílem bylo analyzovat konkurenci a určit postavení nakladatelství Infoa v porovnání s konkurenčními firmami na trhu. Za pomoci odborné literatury jsem v první kapitole objasnila teoretická východiska analýzy konkurence. Ve druhé kapitole jsem stručně charakterizovala firmu Infoa a její marketingové prostředí. Třetí kapitola popisuje metodiku shromažďování dat. Nejdůležitější částí práce byla analýza dat, které jsem získala marketingovým výzkumem. Cílem pozorování bylo zjistit zastoupení značek a jednotlivých titulů firmy Infoa a jiných konkurenčních nakladatelství, cenovou hladinu, systém uložení, umístění produktu, nepřerušovaný blok, merchandising, individuální a sekundární ocenění, POP materiály, čisté výrobky a čistou prodejní oblast. V další části jsem provedla vyhodnocení dotazníku. Zjišťovala jsem nejznámější nakladatelství jazykových učebnic, důvod výběru jazykové učebnice, nejpoužívanější učebnici ruského a španělského jazyka ve školách, nejdůležitější kritérium při nákupu nové učebnice a nakonec, jak učitelé cizího jazyka hodnotí učebnici Vremena a Colores. Na základě získaných informací jsem firmě předložila návrhy a doporučení, které by mohly přispět ke zvýšení kvality, posílení pozice na trhu a zlepšení konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThe topic of my master thesis was the analysis of competition in the market of language books. The main objective was to analyze the competition and determine the position of Publisher Infoa relative to competing firms in the market. In the first chapter, I clarify the theoretical analysis of the competition with the support of literature. In the second chapter, I briefly characterize the Company Infoa and marketing environment. The third part describes the methodology of data collection. The most important part of this work was to analyze the data that I found in the research in the field of marketing. The aim was to determine the representation of observations of brands and individual titles in the company Infoa and other competing publishers, price level, storage system, product placement, uninterrupted block, merchandising, secondary and individual awards, POP materials, pure products and a net sales area. The next part has undertaken an evaluation questionnaire. I investigated the best-known textbook publisher, the reason for the selection of language textbooks, the most widely used textbook, Russian and Spanish in schools, the most important criterion when purchasing new textbooks, and finally, as teachers of foreign languages assesses the textbook and Vremena Colores textbook. Based on the information I have presented firm proposals and recommendations that could improve the quality, strengthen the market position and improve competitiveness.en
dc.format.extent703409 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectjazykové knihycs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectPOP materiálycs
dc.subjectumístěnícs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectnumerická distribucecs
dc.subjectfacingcs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectlanguage booksen
dc.subjecttextbooksen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectPOP materialsen
dc.subjectlocationen
dc.subjectobservationen
dc.subjectinterviewingen
dc.subjectnumerical distributionen
dc.subjectfacingen
dc.subjectmerchandisingen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu jazykových knihcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Market of Language Booksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMaková, Kateřinaen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAT083_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam