Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorKašpar, Petren
dc.date.accessioned2010-09-29T14:28:44Z
dc.date.available2010-09-29T14:28:44Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79779
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem této práce bylo zjistit, zda obor Marketing a obchod, vyučovaný na Ekonomické fakultě VŠB – TUO, je možno chápat jako perspektivní, skrze uplatnitelnost svých absolventů v oboru na trhu práce. Dalším cílem bylo zjistit, jak studenti i absolventi zpětně hodnotí úroveň získaného vzdělání. První část této práce je věnována charakteristice personálního trhu – vlivy makroprostředí, které na něj působí, jeho hlavní zdroje a požadavky kladené na uchazeče o zaměstnání v rámci tohoto trhu. V druhé části byla vymezena základní teoretická východiska obecné a analýzy trhu a problematika trhu práce. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, které byly zjištěny metodou písemného dotazování celkem 150 studentů absolventského ročníku a absolventů oboru Marketing a obchod. Na základě zjištěných dat bylo možné navrhnout doporučení pro marketingové manažery a katedru marketingu a obchodu.cs
dc.description.abstractThe main aim of this master thesis was to find out if Marketing & Business, the field of study at Economic faculty, could be understand as perspective one for its graduates due their applicability on the labour market. Next goal of this thesis was to discover, how student and graduates are satisfied with the level of obtained education. The thirst part is dedicated to some characteristics of labour market – effects of macro environment, main sources and requirements, which are placed on candidates within this market. In the second part was some theoretical basis of market analysis explained. In the practical part of this work are presented results of marketing research. The data for the research were gathered by written questioning about 150 student and graduates of M&B. On the base of this results could be possible to suggest some recommendations for marketers and Marketing & Business department.en
dc.format.extent3123397 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectstudentics
dc.subjectabsolventics
dc.subjecttrh prácecs
dc.subjectuplatněnícs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectstudentsen
dc.subjectgraduatesen
dc.subjectlabour marketen
dc.subjectapplicationen
dc.titleAnalýza personálního trhu pro marketingové manažerycs
dc.title.alternativeThe Personal Market Analysis for Marketersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAS257_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam