Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrymláková, Hanaen
dc.contributor.authorŘičicová, Monikaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:28:57Z
dc.date.available2010-09-29T14:28:57Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79783
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV mé diplomové práci jsem se zaměřila na problematiku společenské odpovědnosti firem. Tuto problematiku, základní charakteristiky a fakta jsem popsala v první části mé práce. Dále jsem se věnovala charakteristice vybraných bankovních institucí a prostředí, kde jsem aplikovala praktickou část mé práce. Následně jsem formou obsahové analýzy zhodnotila jejich webové stránky, poté jsem pomocí dotazníku získala informace o povědomí klientů o společenských aktivitách bank, které využívají, a následně jsem získané informace zpracovala. V rámci praktické části byla také navržena opatření a doporučení k napravení odhalených nedostatků. Poznatky zjištěné v průběhu práce jsem nakonec shrnula a vyhodnotila celkový přínos práce.cs
dc.description.abstractIn my dissertation, I focused on the issue of corporate social responsibility. This problem, basic facts and characteristics I described in the first part of my work. Then I concentrated on characteristics of selected banking institutions and an environment where I applied the practical part of my job. Then I form of content analysis to evaluate their websites, then I received a questionnaire with information on clients' awareness of the social activities of banks, which use and then I received the information processed. The practical part was also proposed measures and recommendations to remedy the deficiencies detected. Knowledge found in the work I've finally wrapped up and assess the overall contribution of the my dissertation.en
dc.format.extent1146906 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimage firmycs
dc.subjectnástroje komunikacecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectainteresované skupinycs
dc.subjectoblasti společenské odpovědnostics
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjectpřínosycs
dc.subjectodpovědné aktivitycs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectprojektycs
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectprojectsen
dc.subjectresponsibility activitiesen
dc.subjectbenefitsen
dc.subjecteffectivenessen
dc.subjectcorporate imageen
dc.subjectcommunication toolsen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectstakeholdersen
dc.subjecttriple-bottom-lineen
dc.titleSpecifické aspekty komunikace společenské odpovědnosti firemcs
dc.title.alternativeSpecific Aspects in Communication of Corporate Social Responsibilityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGronský, Andrejen
dc.date.accepted2010-09-03en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRIC126_EKF_N6208_6208T037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam