Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorSedláčková, Irenaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:29:49Z
dc.date.available2010-09-29T14:29:49Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79799
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat potenciál elektronických aukcí na trhu nemocnic. Společnost NAR marketing s.r.o. je autorem i poskytovatelem softwarového systému PROe.biz, který slouží k racionalizaci nákupů formou on-line výběrových řízení na dodavatele. Konkrétně pro společnost NAR marketing s.r.o. zkoumám, jakou má pozici na trhu elektronických aukcí se svým softwarovým systémem PROe.biz ve srovnání s konkurenčními poskytovateli e-aukcí. V teoretické části diplomové práci se zabývám především problematikou nákupu, nákupního marketingu, elektronických aukcí v nemocnicích a veřejnými zakázkami v České republice. Také podrobně popisuji, jak funguje software PROe.biz a analyzuji trh společnosti NAR marketing. V praktické části diplomové práce využívám především primárních dat, která jsem získala prostřednictvím elektronického a telefonického dotazování. Na základě nich jsem mohla naplnit cíl diplomové práce. Zjistila jsem, jakou má společnost NAR marketing pozici na trhu nemocnic v oblasti e-aukcí.cs
dc.description.abstractThe aim of the graduation thesis is to analyse market potential of electronic auction application on the hospital market. The company NAR marketing Ltd is the author and provider of software system PROe.biz, which is used to rationalize purchases on-line tender to suppliers. I specifically, for the company NAR marketing, conduct a study what is the position in the market for electronic auctions with its software system PROe.biz compared to competing providers of e-auctions. In theoretical part of this graduation thesis I am dealt with questions of purchase, purchase marketing, electronic auctions and public supply contracts in the Czech Republic. I also describe in detail how software PROe.biz works and analyze the market of company NAR marketing. In practical part of graduation thesis I use mainly primary information, which I have got them through electronic and telephone questioning. On the basis of them I can fulfil the objective of this graduation thesis. I have found out what position the company NAR marketing has on the hospital market in the area of e-auctions.en
dc.format.extent1058795 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupcs
dc.subjectnákupní marketingcs
dc.subjectelektronická aukcecs
dc.subjectvýběrové řízenícs
dc.subjectveřejné zakázkycs
dc.subjectnemocnicecs
dc.subjecttržní podílcs
dc.subjectsoftware PROe.bizcs
dc.subjectPurchaseen
dc.subjectpurchase marketingen
dc.subjectelectronic auctionen
dc.subjectselection procedureen
dc.subjectpublic supply contractsen
dc.subjecthospitalsen
dc.subjectmarket shareen
dc.subjectsoftware PROe.bizen
dc.titleAnalýza potenciálu e-aukcí na trhu nemocniccs
dc.title.alternativeMarket Potential Analysis of E-Auction Application on the Hospital Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED293_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam