Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJarolímová, Janaen
dc.contributor.authorBartoš, Janen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:29:59Z
dc.date.available2010-09-29T14:29:59Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79802
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám tématem implementace mzdového a personálního softwaru. Za objekt zkoumání pro svou práci jsem si vybral společnost Plus – Discounts spol. s r. o., protože jsem v této společnosti působil po dobu dvou let a měl tak jedinečnou možnost tento podnik velice dobře poznat a vyvodit patřičné závěry. V této práci poukazuji na nedostatky současného personálního a mzdového systému a navrhuji implementaci s následným rutinním nasazení Personálního informačního systému Elanor Global, který slouží ke sledování a zpracování základních personálních a mzdových dat zaměstnanců, umožňuje efektivní zpracování a prezentaci údajů pro rozhodování managementu. Zabývám se rovněž riziky spojenými s implementací a postupy, které je nutno dodržet, aby byl projekt úspěšně realizován. Rozbor jednotlivých postupů ukazuje náročnost celé implementace a dává tak přesný obraz o tom, co následuje, když se management rozhodne změnit personální a mzdový software. Nově implementovaný systém by měl efektivně zajišťovat propojení personálních programů s podnikovými potřebami personálních procesů.cs
dc.description.abstractIn my work, I analyzed the topic of implementation of a payroll and HR software. For examining the object of my analysis I chose the company Plus - Discounts because it was the company I worked for for two years hence having a unique opportunity to get to know this company very well and reach a relevant conclusions. In this work I point out at shortcomings of the current personnel and payroll systems and propose the implementation of subsequent routine use of the personal information system Elanor Global, which is used for monitoring and processing of basic personnel and payroll data of employees, allows for efficient processing and presentation of data for management decisions. I also analyzed risks associated with such implementation and described procedures that were followed for the project to be successfully implemented. The analysis shows the individual practices throughout the implementation and gives an accurate picture of what follows, when the management decides to change the personnel and payroll software. The newly implemented system should ensure effective links with corporate HR programs needs of HR processes.en
dc.format.extent370015 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectImplementacecs
dc.subjectMzdycs
dc.subjectPersonalistikacs
dc.subjectElanorcs
dc.subjectPersonální softwarecs
dc.subjectInformační systémcs
dc.subjectManagementcs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectČíselníkycs
dc.subjectImplementationen
dc.subjectPayrollen
dc.subjectHuman Resourcesen
dc.subjectElanoren
dc.subjectHR Softwareen
dc.subjectInformation Systémen
dc.subjectManagementen
dc.subjectStrategyen
dc.subjectClassification Codesen
dc.titleImplementace mzdového a personálního softwaru, jako nástroje pro rozhodování managementucs
dc.title.alternativeImplementation of a Wage and Personal Software as a Tool for Management Decision Makingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKoblovsky, Petren
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR755_EKF_N6208_6208T037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam