Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romanen
dc.contributor.authorSeidlová, Darinaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:30:22Z
dc.date.available2010-09-29T14:30:22Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79809
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato práce popisuje chování zákazníků na trhu mobilních operátorů, konkrétně zákazníků společnosti T-Mobile. Práce je rozčleněna do několika kapitol, obsahuje popis společnosti T-Mobile a jejího prostředí, teoretická východiska chování zákazníků ve službách, neboť díky charakteristickým vlastnostem služeb je i nákupní a spotřební chování zákazníků specifičtější než u nákupu výrobků. V metodice je uveden způsob přípravy a realizace výzkumu. Samotný primární výzkum jsem provedla formou dotazování, sekundární výzkum studiem informací z veřejně přístupných zdrojů. Cílem bylo chování zákazníků analyzovat, zejména jejich preference, názory, postoje, spokojenost či využívané služby a na základě těchto výsledků sestavit efektivní návrhy a doporučení pro společnost i pro zákazníky.cs
dc.description.abstractThis thesis describes customer behaviour on the mobile operator market, specificaly T-Mobile customers. Includes T-Mobile company and company environment describtion, theoretical part about customer behaviour, because in this market is their behaviour specific. In the methodological part its stated preparation and realization of the research. In the primary research I used the interrogation method, the secondary research is based on the public secondary information. The aim of this thesis was analyze customer behaviour, their preferences, opinions, positions, satisfaction or using of services and after this results suggest efective proposals and measures for the company and also for the customers.en
dc.format.extent498024 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní a spotřební chovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmobilní operátorcs
dc.subjectT-Mobilecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectCustomer behaviouren
dc.subjectCustomeren
dc.subjectServicesen
dc.subjectMobile operatoren
dc.subjectT-Mobileen
dc.subjectAnalysisen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu mobilního operátoracs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis on the Mobile Operator Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielaen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEI081_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam