Show simple item record

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorSochová, Barboraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:31:08Z
dc.date.available2010-09-29T14:31:08Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79824
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá konkrétní organizací a to Českou pojišťovnou, její agenturou Opava a Bruntál. Česká pojišťovna se v současnosti potýká s dosti velkou fluktuací prodejců. Jedná se především o prodejce „nováčky“, kteří v této pojišťovně pracují krátce. Cílem diplomové práce je na základě zpracování teoretických podkladů současného adaptačního programu prodejců vytvořit východiska pro výzkum a následně navrhnout změny, které povedou ke zvýšení účinnosti strategie řízení prodejních sil pojišťovny. Práce je rozdělena do 5 ucelených částí. V první části jsou uvedena teoretická východiska zvolené problematiky, a to teorie prodeje a řízení lidských zdrojů. V druhé části je uvedena charakteristika pojišťovny a jejího adaptačního programu. Další části se již zabývají provedeným výzkumem, jedná se o metodiku výzkumu a analýzu údajů. Na základě získaných údajů byla navrhnuta strategie, která upravuje současný adaptační program s cílem eliminovat vysokou fluktuaci a následně zvýšit efektivnost tohoto programu.cs
dc.description.abstractThe thesis deals the insurance company „Česká pojišťovna“, specifically with its agencies Opava and Bruntál. Česka pojišťovna is currently struggling with a high fluctuation of its salespersons. This fluctuation primarily relates to sellers "newcomers", who have been working for the company for a short time. The goal of the thesis is to create ground for research based on processing of theoretical foundations of the current sales force adaptation programme and subsequently propose changes that will increase the effectiveness of the management of the sales forces. The thesis is divided into 5 self-contained parts. The first part shows the theoretical foundations of the chosen subject, especially the theory of sales force management and human resources management. The second part characterizes the insurance company and its adaptation programme. The other sections deal with the accomplished research itself, in particular with the methodology of the research and the analysis of data. On the basis of the information obtained, a strategy was designed that modifies the current adaptation programme and aims to eliminate high fluctuation and consequently increase the efficiency of this programme.en
dc.format.extent1137196 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAdaptační programcs
dc.subjectPojišťovnacs
dc.subjectŘízení lidských zdrojůcs
dc.subjectŘízení prodejních silcs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectProdejcs
dc.subjectFluktuace zaměstnancůcs
dc.subjectAdaptation programen
dc.subjectStaff turnoveren
dc.subjectStrategyen
dc.subjectSaleen
dc.subjectSales force managementen
dc.subjectHuman Resource Managementen
dc.subjectInsurance companyen
dc.titleNávrh strategie řízení prodejních sil v pojišťovněcs
dc.title.alternativeThe Design of Sales Force Management Strategy in the Insurance Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVolná, Veronikaen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOC057_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record