Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romanen
dc.contributor.authorKovařík, Kamilen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:31:40Z
dc.date.available2010-09-29T14:31:40Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79835
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem moji diplomové práce je ,,Analýza spokojenosti obyvatel se službami obce.“ Cílem mé práce je zjistit úroveň spokojenosti obyvatel s poskytovanými službami města Horní Benešov v oblasti kultury, dopravy, vzdělávání, sportovního vyžití, životního prostředí, služeb nabízenými městským úřadem a poté navrhnout doporučení pro budoucí rozvoj města, který povede k dosažení vyššího standardu a k růstu konkurenceschopnosti. Předmětem výzkumu se staly obyvatelé města Horní Benešov. V rámci analýzy jsem hodnotil vybraná kritéria, která byla tvořena převážně prvky marketingového mixu služeb obce. V úvodní kapitole je představena historie a součastnost města Horní Benešov. Současnost města popisuje organizační strukturu, služby, polohu, obyvatelstvo a podnikatelskou sféru města. Druhá část práce obsahuje teoretickou část charakterizovanou pomocí odborné literatury, která se váže ke spokojenosti, službám a marketingu měst a obcí. V praktické části je představena metodika marketingového výzkumu, kde byl zvolen kvantitativní výzkum prostřednictvím osobního dotazování. Následovalo zpracování získaných dat a jejich analýza. Získal jsem tak cenné informace. V závěru jsou navrhnuté doporučení k efektivnějšímu řízení města, které se týkaly služeb v oblasti kultury, dopravy, vzdělávání, sportovního vyžití, životního prostředí a služeb nabízených městským úřadem.cs
dc.description.abstractThe subject of my diploma´s work is ,,Analysis of the Inhabitant Satisfaction with the Municipality Services.“ The aim of my work is to measure the inhabitants satisfaction level with the services in the town of Horní Benešov in culture, transportation, education, sports, environment, services offered by the municipality and then propose recommendations for the town´s future development, which would lead to increase of higher standard and competitive strength. The subject of my research was the inhabitants of Horní Benešov. Regarding the analysis framework I evaluated the chosen criteria which were created mainly of the components of the service marketing mix of municipality. The introduction shows the history and the present time of the town of Horní Benešov. The present time of town describes organizational structure, services, location, population and business community of the town. Second part of work includes theoretic portion compile through the use of educational literature, which are related to the satisfaction, servises and marketing of towns and municipalities. In practical part was introduce the method of the marketing research where was elected the quantitative research through personal interview. Followed processing acquired dates and theirs analysis. I acquired valuable information. In the end was proposed the recommendations to efficient manage of municipality which related services in the fields of culture, transport, education, sports, environment and services offered by the municipality.en
dc.format.extent553032 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectobeccs
dc.subjectobyvatelécs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmunicipalityen
dc.subjectinhabitanten
dc.subjectresearchen
dc.titleAnalýza spokojenosti obyvatel se službami obcecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Inhabitant Satisfaction with the Municipality Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielaen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOV345_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam