Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorVachová, Zuzanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:33:23Z
dc.date.available2010-09-29T14:33:23Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79870
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractVe své práci jsem se zabývala analýzou uvedení maloobchodní značky na trh. Jejím hlavním cílem bylo posoudit zavedení maloobchodní značky obchodního řetězce Globus a jednotlivých atributů. Realizovala jsem výzkum, abych zjistila názory spotřebitelů. V rámci výzkumu jsem oslovila dvě stě respondentů. V závěru své práce jsem navrhla jistá doporučení, která se týkala atributů značky, podpory prodeje a propagace.cs
dc.description.abstractIn my thesis I deal with the topic “Analysis of Introduction of Private Brand on the Market“. Its main aim was to make an analysis of Introduction of Private Brand and the various elements of Retailer Chain Globus. I have done a research of consumer to detect their views. I have addressed two hundred people in my research. In the final part of this thesis there are proposed certain recommendations which concerned the elements of brand, sales promotion and advertising.en
dc.format.extent2458742 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectprivátní značkacs
dc.subjectmaloobchodnícics
dc.subjectvěrnost značcecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectBranden
dc.subjectPrivate Branden
dc.subjectRetailersen
dc.subjectBrand Loyaltyen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.titleAnalýza uvedení maloobchodní značky na trhcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Introduction of Private Brand on the Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlabusay, Janen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAC257_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam