Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorKoutná, Renataen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:37:01Z
dc.date.available2010-09-29T14:37:01Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79938
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje analýze marketingové komunikace jazykové školy na internetu. V úvodu práce je charakterizována společnost a prostředí, ve kterém působí. Teoretická část se zabývá Internetem a jeho využitím v marketingu, marketingovým mixem na Internetu a podrobněji je věnována pozornost prvkům marketingové komunikace na internetu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace jazykové školy na internetu, která je uskutečněna na základě zvolené metodiky shromažďování dat. Marketingová komunikace jazykové školy je analyzována na základě srovnání s konkurencí a tato analýza je doplněna marketingovým výzkumem mezi studenty. V kapitole návrhy a doporučení jsou uvedeny návrhy na vylepšení jednotlivých prvků marketingové komunikace jazykové školy.cs
dc.description.abstractMy diploma thesis deals with an analysis of an online marketing communication of language schools. In the beginning there is an preamble and characterization of a company and environment it which it operates. The theoretical part deals with the Internet and its usage in marketing, online marketing mix and pays closer attention to detail elements of an online marketing communication mix. The practical part is focused on an online marketing communication analysis of the language school, which is based on chosen data collection metodology. Analysis of marketing communication of language schools is based on comparisons with competitors and is completed by marketing research among students. In the chapter Suggestions and Recommendations there are stated proposals to improve various elements of a marketing communications of the language school.en
dc.format.extent1520388 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace na Internetucs
dc.subjectmarketingový komunikační mix na internetucs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectvirální marketingcs
dc.subjectjazyková školacs
dc.subjectInternetcs
dc.subjectonline marketing communicationen
dc.subjectonline marketing communication mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectviral marketingen
dc.subjectlanguage schoolen
dc.subjectInterneten
dc.titleAnalýza marketingové komunikace jazykové školy na internetucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication of Language School on the Interneten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivoen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOU183_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam