dc.contributor.advisor | Steinová, Martina | en |
dc.contributor.author | Jakubšová, Lucie | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T14:38:30Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T14:38:30Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/79964 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Téma: Analýza marketingové komunikace nákupního centra
Cílem předložené diplomové bylo analyzovat stávající marketingové komunikace nákupního centra Avion Shopping Park Ostrava. Tato problematika je rozdělena do tří částí. První část analýzy je zaměřena na míru vnímavosti respondentů vůči sdělením marketingové komunikace. Druhá část šetření je zaměřena na zjištění, zda vliv marketingové komunikace dokáže respondenty motivovat k častějším návštěvám nákupního centra. Úkolem poslední části analýzy je zjistit, zda má marketingová komunikace přímý vliv na výši dosahovaných ekonomických výsledků nákupní centra.
Analýza byla provedena na základě poznatků vyplývajících z dotazníkového šetření, které proběhlo v prostorách nákupního centra Avion Shopping Park Ostrava v období měsíce dubna roku 2010 při příležitosti vyvrcholení jarní marketingové kampaně. Dotazníkového šetření se zúčastnilo celkově 258 respondentů z řad zákazníků nákupního centra.
Toto výzkumní šetření bylo vypracováno s ohledem na potřeby marketingového oddělení nákupního centra. | cs |
dc.description.abstract | Theme: The Analysis of the Shopping Centre Marketing Communication
The main aim of this Diploma Thesis is to analyze currently used marketing communication of the shopping mall Avion Shopping Park Ostrava. Problems are separated into three main parts. The first part of the analysis deals with the consumers´ perception level toward marketing communication. The aim of second part is to find out, if the marketing communication has any influence to consumers and if it could motivate them to visit the shopping mall more often. And the last aim of the analysis is to find out, it the marketing communication has a direct impact on economical results of the Shopping Mall.
The analysis is based on the result obtained from a survey. This survey was conducted in the shopping malls premises in the April 2010, when the spring marketing campaign has culminated. There were 258 shopping malls visitors participating it this survey.
The survey was prepared and conducted according to needs of the Shopping Mall Marketing Department. | en |
dc.format.extent | 2431742 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | nákupní centrum | cs |
dc.subject | marketingová komunikace | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | komunikační mix | cs |
dc.subject | Shopping Mall | en |
dc.subject | The Analysis | en |
dc.subject | Communication Mix | en |
dc.subject | Marketing Communication | en |
dc.title | Analýza marketingové komunikace nákupního centra | cs |
dc.title.alternative | The Analysis of the Shopping Centre Marketing Communication | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Černíková, Michaela | en |
dc.date.accepted | 2010-09-01 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | JAK114_EKF_N6208_6208T062_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |