Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenaen
dc.contributor.authorAbsatzová, Ivanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:39:04Z
dc.date.available2010-09-29T14:39:04Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79974
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce na téma Reklamní kampaň zaměřená na zvýšení návštěvnosti sportovního centra, bylo provést marketingovou analýzu sledovaných sportcenter ve městě Kroměříž, jejich komparaci a následně navrhnout podle zadaných požadavků kampaň na zvýšení návštěvnosti. Při zpracování jsem vycházela z teoretických poznatků a informací čerpaných z odborných zdrojů. V praktické části jsem stručně charakterizovala sledovaná sportcentra podle marketingového mixu a SWOT analýzy, provedla jejich komparaci a návrh reklamních kampaní podle požadavků jednotlivých sportcenter. V závěru práce jsem uvedla pozitiva a negativa, případně navrhla náměty pro zlepšení chodu sportcenter.cs
dc.description.abstractThe goal of my diploma thesis named „Advertising campaign aimed at increasing the visit rate of a sports center“ was to perform a marketing analysis of observed sports centers in the town of Kroměříž, to compare them and then to suggest a campaign aimed at increasing the visit rate according to set requirements. Processing the work, I used theoretical knowledge and information derived from specialized sources. In the practical part I briefly characterized observed sports centers according to the marketing mix and SWOT analysis, performed their comparison and design of advertising campaigns based on requirements of the sports centers. Concluding the work I summed up positives and negatives and made suggestions to improve operation of the sports centers.en
dc.format82, [6] l. : il. + 1 CD-RWcs
dc.format.extent1014218 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectvýzkumné metodycs
dc.subjectsportovní centrumcs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.subjectmediální mixcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectresearch methodsen
dc.subjectsportcentreen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjectmedia mixen
dc.titleReklamní kampaň zaměřená na zvýšení návštěvnosti sportovního centracs
dc.title.alternativeAdvertising Campaign Aimed at Increasing the Visit Rate of a Sport Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKrausová, Annaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisABS007_EKF_N6208_6208T101_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam