dc.contributor.advisor | Velčovská, Šárka | en |
dc.contributor.author | Misiarzová, Kristýna | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T14:41:01Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T14:41:01Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/80010 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | RESUMÉ
Cílem diplomové práce je analyzovat situaci maloobchodních prodejen na trhu sportovních potřeb ve městě Ostrava. Dalším cílem je zjistit konkurenční pozici prodejny Gigasport a následně zjistit, jak zákazníci vnímají celkovou image zkoumané maloobchodní prodejny.
Práce je rozdělena do sedmi kapitol. Nejprve je charakterizován trh sportovních potřeb. Další kapitola je zaměřena na teoretická východiska analýzy konkurence. Z analytické části je popsán maloobchodní mix, analýza vnímání image prodejny Gigasport, analýza spokojenosti a silné a slabé stránky prodejny.
Z výzkumu vyplynulo, že prodejna Gigasport se umístila na předposledním místě z pěti zkoumaných prodejen. Zákazníci považují za nejdůležitější kritéria image prodejny šířku a hloubku nabízeného sortimentu, ceny produktů, odbornost a ochota personálu. Nejméně důležitým faktorem je pro zákazníky provozní doba prodejny, se kterou jsou velmi spokojeni.
Na základě výsledků marketingového výzkumu jsem vypracovala návrhy a doporučení směřované do oblasti maloobchodního mixu prodejny Gigasport Ostrava. | cs |
dc.description.abstract | RESUMÉ
The thesis aims to analyze the situation on the market of retail stores sporting goods in the city of Ostrava. Another objective is to determine the competitive position of store Gigasport and then determine how customers perceive the overall image of the retail outlets surveyed.
The work is divided into seven chapters. First, the market is characterized by the sporting goods. Another chapter focuses on a theoretical analysis of the competition. The analytical section describes the retail mix, the perception of image analysis Gigasport sales, customer satisfaction and analysis of strengths and weaknesses of the shop.
The research showed that store Gigasport placed on the penultimate point of the five stores surveyed. Customers are the most important criteria shop image width and depth of the offered assortment, pricing, products, expertise and willingness of staff. Least important factor for customers shop opening hours that they are very satisfied
Based on the results of marketing research, I draw up proposals and recommendations directed to the retail mix of shops Gigasport Ostrava. | en |
dc.format.extent | 1802537 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | konkurence | cs |
dc.subject | maloobchod | cs |
dc.subject | mystery shopping | cs |
dc.subject | image | cs |
dc.subject | nákupní atmosféra | cs |
dc.subject | competition | en |
dc.subject | retail | en |
dc.subject | mystery shopping | en |
dc.subject | image | en |
dc.subject | shopping atmosphere | en |
dc.title | Analýza konkurenční pozice na trhu se sportovními potřebami | cs |
dc.title.alternative | Analysis of the Competitive Position on the Market for Sporting Goods | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Valdmannová, Jana | en |
dc.date.accepted | 2010-05-31 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | MIS073_EKF_N6208_6208T062_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |