Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorMisiarzová, Kristýnaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:41:01Z
dc.date.available2010-09-29T14:41:01Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80010
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractRESUMÉ Cílem diplomové práce je analyzovat situaci maloobchodních prodejen na trhu sportovních potřeb ve městě Ostrava. Dalším cílem je zjistit konkurenční pozici prodejny Gigasport a následně zjistit, jak zákazníci vnímají celkovou image zkoumané maloobchodní prodejny. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. Nejprve je charakterizován trh sportovních potřeb. Další kapitola je zaměřena na teoretická východiska analýzy konkurence. Z analytické části je popsán maloobchodní mix, analýza vnímání image prodejny Gigasport, analýza spokojenosti a silné a slabé stránky prodejny. Z výzkumu vyplynulo, že prodejna Gigasport se umístila na předposledním místě z pěti zkoumaných prodejen. Zákazníci považují za nejdůležitější kritéria image prodejny šířku a hloubku nabízeného sortimentu, ceny produktů, odbornost a ochota personálu. Nejméně důležitým faktorem je pro zákazníky provozní doba prodejny, se kterou jsou velmi spokojeni. Na základě výsledků marketingového výzkumu jsem vypracovala návrhy a doporučení směřované do oblasti maloobchodního mixu prodejny Gigasport Ostrava.cs
dc.description.abstractRESUMÉ The thesis aims to analyze the situation on the market of retail stores sporting goods in the city of Ostrava. Another objective is to determine the competitive position of store Gigasport and then determine how customers perceive the overall image of the retail outlets surveyed. The work is divided into seven chapters. First, the market is characterized by the sporting goods. Another chapter focuses on a theoretical analysis of the competition. The analytical section describes the retail mix, the perception of image analysis Gigasport sales, customer satisfaction and analysis of strengths and weaknesses of the shop. The research showed that store Gigasport placed on the penultimate point of the five stores surveyed. Customers are the most important criteria shop image width and depth of the offered assortment, pricing, products, expertise and willingness of staff. Least important factor for customers shop opening hours that they are very satisfied Based on the results of marketing research, I draw up proposals and recommendations directed to the retail mix of shops Gigasport Ostrava.en
dc.format.extent1802537 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectnákupní atmosféracs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectretailen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectimageen
dc.subjectshopping atmosphereen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice na trhu se sportovními potřebamics
dc.title.alternativeAnalysis of the Competitive Position on the Market for Sporting Goodsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValdmannová, Janaen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIS073_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam