dc.contributor.advisor | Juráková, Alena | en |
dc.contributor.author | Neřádová, Hana | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T14:41:07Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T14:41:07Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/80012 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je představit software, který se používá k implementaci
e-learningu ve vzdělávání. V teoretické části je představena pedagogická teorie e-learningu, jsou vysvětleny základní pojmy a nastíněny možnosti, jak zavést tuto teorii do praxe. V dalším kroku je popsán vývoj e-learningu a problémy, které se vyskytují při jeho využívání ve výuce ve školách. Analýzu současného stavu využívání e-learningu dokresluje dotazníkový průzkum mezi studenty vysokých a středních škol. V praktické části jsou vybrány a představeny nástroje, které mohou pomoci při tvorbě kurzu i při jeho zpřístupnění. Vybraný software je roztříděn do tří kategorií: autorské nástroje, nástroje Webu 2.0 a systémy pro řízení výuku. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to introduce software that is used to implement e-learning in education. The theoretical part is presented educational theory of e-learning, explains the basic concepts and outlines ways to implement this theory into practice. The next step is to describe the evolution of e-learning and problems encountered in its use in teaching in schools. Analysis of the current state of use of e-learning illustrates the questionnaire survey among students of secondary schools and universities. In the practical parts are selected and presented tools that can assist in developing and disclosing a course. Selected software is categorized into three categories: authoring tools, Web 2.0 tools and learning management systems. | en |
dc.format.extent | 5070602 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | e-learning | cs |
dc.subject | Web 2.0 | cs |
dc.subject | systém pro řízení výuky | cs |
dc.subject | autorské nástroje | cs |
dc.subject | e-learning | en |
dc.subject | Web 2.0 | en |
dc.subject | learning management system | en |
dc.subject | authoring tools | en |
dc.title | Implementace E-learningu | cs |
dc.title.alternative | E-learning Implementation | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Stiborková, Karla | en |
dc.date.accepted | 2010-06-02 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 155 - Katedra aplikované informatiky | en |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | NER020_EKF_N6209_1802T001_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |