Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacurová, Pavlaen
dc.contributor.authorPečivová, Hanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:41:22Z
dc.date.available2010-09-29T14:41:22Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80017
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractSpolečenská odpovědnost organizací (CSR) se v dnešní době stává stále větším fenoménem. Jsou to především velké nadnárodní korporace, které se můžou chlubit aktivitami spadajícími do působnosti CSR koncepce. Společenskou odpovědnost můžeme chápat jako iniciativy, které společnosti provádějí nad rámec zákonných požadavků a to v oblasti ekonomické, environmentální a sociální. Práce obsahuje kapitoly, které pojednávají o teoretických východiscích souvisejících se společenskou odpovědností, analyzuje a popisuje stávající stav společnosti a v závěru jsou návrhy týkající se zavedení CSR. Z práce vyplývá, že Tescoma provádí aktivity spadající do koncepce CSR. Proto by pro ni bylo velmi výhodné, začít se jako „společensky odpovědná“ prezentovat i navenek. Získala by nejen loajální a kvalitní zaměstnance, ale zejména konkurenční výhodu ve svém oboru na českém trhu.cs
dc.description.abstractCorporate Social Responsibility Organisation (CSR) is today a growing phenomenon. These are mainly large multinational corporations, which can boast activities falling within the scope of the CSR concept. Social responsibility can be understood as an initiative that the company carried out beyond the legal requirements and the economic, environmental and social. The work contains chapters dealing with the theoretical background associated with social responsibility, analyzes and describes the current state of society and in the end, the proposals for the implementation of CSR. The work shows that Tescoma implementing activities under the concept of CSR. Therefore, she found it very convenient to start with a "social responsibility" to present both internally and externally. This would only loyal and good workers, but also a competitive advantage in its sector in the Czech market.en
dc.format.extent440026 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpolečenská odpovědnost organizacícs
dc.subjectSpolečenská odpovědnost organizací a očekávání stakeholderůcs
dc.subjectSociální odpovědnostcs
dc.subjectNormy týkající se společenské odpovědnosti organizacícs
dc.subjectSystém hodnocení společenské odpovědnosti organizací v českých podmínkáchcs
dc.subjectPřínosy společenské odpovědnosti organizacícs
dc.subjectCorporate Social Responcibilityen
dc.subjectCorporate Social Responcibility and expectation Stakeholdersen
dc.subjectSocial Accountabilityen
dc.subjectStandards relating to Corporate Social Responcibilityen
dc.subjectCorporate Social Responcibilty rating system in the Czech conditionsen
dc.subjectBenefits of Corporate Social Responcibilityen
dc.titleNávrh na zavedení prvků společenské odpovědnosti firem do systému řízení organizacecs
dc.title.alternativeThe Proposal for Implementation of Corporate Social Responsibility Elements into the Management System of an Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVaculík, Ladislaven
dc.date.accepted2010-05-25en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskáen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPEC152_EKF_N6208_6208T020_00_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam