Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorChobotová, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:41:35Z
dc.date.available2010-09-29T14:41:35Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80021
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je problematika věnovaná marketingovému pojetí značky se zaměřením na postoje potenciálních i běžných spotřebitelů ke třem vybraným značkám sypaných čajů. V obecné rovině vymezuje značku z hlediska marketingu a její jednotlivé atributy, zkoumá roli značky v nákupním rozhodování spotřebitelů a jejich postoje ke značce. V neposlední řadě se zabývá hodnotou značky pro zákazníky. Následuje rozdělení a stručná charakteristika sypaných čajů, dále popis světové produkce a produkčních oblastí čaje a rovněž se zde nalézá podkapitola vývoje čaje v české kultuře. V závěru této kapitoly jsou uvedeny klíčové společnosti na trhu sypaných čajů. Praktická část obsahuje zejména analýzu výsledků výzkumu zaměřeného na spotřebitelské vnímání značek sypaných čajů a následné návrhy a opatření daným společnostem pro každou značku zvlášť.cs
dc.description.abstractSubject of this diploma thesis is devoted to brand marketing concept focusing on potencial and current customer position to three selected brands of loose tea. On the theoretical level, thesis define the brand in marketing terms and it´s individual atributes, and also examine the role of brand in customer´s purchasing decision and customer attitudes to the brand. Finally, thesis is engaged in brand value for customers. After that follows loose tea splitting and short characteristics, the next is mentioned dicription of world tea production and tea producing regions as well there are findings of czech tea culture evolution. As the end of this chapter, the key companies of loose tea market are stated. Research part involves mainly the research analysis focused on the customer perception of loose tea brands, followed by a proposal of measures to be taken by companies for each certain brand.en
dc.format.extent1796267 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectprospěšnosti značkycs
dc.subjectfunkce značkycs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectprvky značkycs
dc.subjectpostojcs
dc.subjecttypologiecs
dc.subjectzměna postojecs
dc.subjectpostojové modelycs
dc.subjecthodnota značkycs
dc.subjectsypaný čajcs
dc.subjectfermentacecs
dc.subjectdruhy čajecs
dc.subjectznačení čajůcs
dc.subjectprodukcecs
dc.subjectprodukční oblastics
dc.subjecttrh čajecs
dc.subjectčaj v České republicecs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectklíčové společnostics
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectpocitycs
dc.subjectatributycs
dc.subjectvlastnostics
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.subjectasociacecs
dc.subjectBranden
dc.subjectbrand benefitsen
dc.subjectbrand functionen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectbrand atributesen
dc.subjectattitudeen
dc.subjecttypologyen
dc.subjectchanging attitudesen
dc.subjectposition modelen
dc.subjectbrand valueen
dc.subjectloose teaen
dc.subjectfermentationen
dc.subjecttea sorten
dc.subjecttea markingen
dc.subjectproductionen
dc.subjectproduction areaen
dc.subjecttea marketen
dc.subjecttea in the Czech Republicen
dc.subjecttrendsen
dc.subjectkey companiesen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectfeelingsen
dc.subjectattributesen
dc.subjectpropertiesen
dc.subjectsemantic differentialen
dc.subjectassociationen
dc.titleAnalýza postojů zákazníků ke značkám sypaných čajůcs
dc.title.alternativeCustomer Attitude Analysis to Loose Tea Brandsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinaen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHO107_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam