dc.contributor.advisor | Mateiciuc, Aleš | en |
dc.contributor.author | Loryková, Dagmar | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T14:41:41Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T14:41:41Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/80023 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá aplikací koncepce učící se organizace ve vybraném univerzitním prostředí. Využívání principů této koncepce by mělo organizaci pomoci získat konkurenční výhodu na trhu díky kontinuálnímu zdokonalování lidských zdrojů.
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teoretická východiska učící se organizace dle Petra Sengeho. Druhá část je praktická a zabývá se charakteristikou vybrané organizace, provedenou na základě analýzy uskutečněných rozhovorů s vedoucími a tajemníky kateder této organizace a analýzou uplatňování pěti disciplín učící se organizace dle Sengeho.
V závěru jsou uvedena vybraná doporučení pro odstranění analýzou zjištěných nedostatků. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with applying the learning organization concept in a selected university world. Thanks to continuously improvement of human resources the organization could gain on the market by using principles of this conception.
This thesis is divided into two parts. The first part describes theoretical basis of learning organization by Peter Senge. The second part is practical and deals with a profile of selected organization, performed by analysis made by interviews with heads of departments and secretaries of departments of this organization and analysis of five disciplines by Senge.
In conclusion are mentioned selected recommendations for removing of shortcomings. | en |
dc.format.extent | 2407951 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dvousmyčkové učení se | cs |
dc.subject | zážitkové učení | cs |
dc.subject | učící se organizace | cs |
dc.subject | styly učení | cs |
dc.subject | mentální modely | cs |
dc.subject | organizační strategie | cs |
dc.subject | osobní mistrovství | cs |
dc.subject | sdílená vize | cs |
dc.subject | jednosmyčkové učení se | cs |
dc.subject | systémové myšlení | cs |
dc.subject | strategie | cs |
dc.subject | týmové učení | cs |
dc.subject | double-loop learning | en |
dc.subject | experiential learning | en |
dc.subject | learning organization | en |
dc.subject | learning styles | en |
dc.subject | mental models | en |
dc.subject | organizational strategy | en |
dc.subject | personal mastery | en |
dc.subject | shared vision | en |
dc.subject | single-loop learning | en |
dc.subject | systems thinking | en |
dc.subject | strategy | en |
dc.subject | team learning | en |
dc.title | Aplikace koncepce učící se organizace ve vybraném universitním prostředí | cs |
dc.title.alternative | Applying Learning Organization Concept in Selected University World | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hynková, Šárka | en |
dc.date.accepted | 2010-06-01 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | LOR045_EKF_N6208_6208T037_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |