Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenaen
dc.contributor.authorHurta, Ondřejen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:41:52Z
dc.date.available2010-09-29T14:41:52Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80026
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé práce bylo porovnat vybrané nástroje marketingové komunikace, především reklamu a sponzoring u pěti hokejových klubů z různých krajů České republiky. Zaměřil jsem se na reklamní nabídky jednotlivých celků tak, jak je předkládají svým potencionálním partnerům. Záměrně jsem si vybral kluby pocházející z různých částí naší republiky. Dále jsem se snažil porovnat rozpočty a diváckou návštěvnost na jednotlivých stadionech těchto klubů. Na závěr jsem se pokusil zjištěné údaje porovnat a uvést případná doporučení. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsem definoval základní pojmy související s danou problematikou za použití dostupné literatury. V praktické části jsem provedl sociologické výzkumné šetření pomocí dotazníků. Součástí byla i práce s dokumenty přístupnými na internetových stránkách těchto klubů. Prostřednictvím dotazníků jsem zjistil názory fanoušků na zvolená témata a získal odpovědi manažerů na vybrané otázky ohledně rozpočtů, nákladů a dalších. Díky tomu porovnávaná data neztratila na aktuálnosti a věrohodnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of my work was to compare the chosen tools of marketing communication, especially advertising and sponsorship for the five hockey clubs from different regions of the Czech Republic. I focused on promotional offers from various units, as by their potential partners. I deliberately chose the clubs from different parts of our country. I also tried to compare budgets and audience attendance at the various stadiums these clubs. In the end I tried to compare the real data and give recommendations. The bachelor work consists of two parts, the theoretical part and practical part. In the theoretical part I defined basic terms with using available literatures. In the practical part I made sociological research, which consists of questionnaire. I also worked with documents, which I found on on the websites of these clubs. Through questionnaires, I found the views of fans on selected topics and get answers to selected managers questions about budgets, costs and other. Thanks to Analogue data lost on the timeliness and reliability.en
dc.format80, [4] l. : il.cs
dc.format.extent1807921 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectsportcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectvztah s veřejnostícs
dc.subjectinteraktivní marketingcs
dc.subjectlední hokejcs
dc.subjectinteractive marketingen
dc.subjectsportsen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectice hockeyen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleMarketingová komunikace ve sportucs
dc.title.alternativeMarketing Communication in Sporten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHrab, Alešen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUR081_EKF_N6208_6208T101_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam