Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romanen
dc.contributor.authorChrenšťová, Marikaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:42:47Z
dc.date.available2010-09-29T14:42:47Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80044
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývala analýzou spotřebitelského chování na trhu piva. Cílem mé diplomové práce bylo zjištění situace na trhu piva, poznání aspektů nákupního chování zákazníků konzumujících pivo a také zjištění spotřebitelských preferencí a faktorů, které spotřebitelské chování ovlivňují. Část svého výzkumu jsem věnovala analýze produktů značky piva Ostravar. V teoretické části diplomové práce jsem se zabývala vysvětlením teoretických poznatků týkajících se spotřebitelského chování. V praktické části jsem provedla marketingový výzkum ve formě dotazování, zanalyzovala jsem získané výsledky a navrhla doporučení nejen pro výrobce piva obecně, ale také konkrétně pro místního výrobce piva, pivovar Ostravar. Z provedeného výzkumu vyplynulo, že pivo je pro české spotřebitele běžnou součástí života, že si ho dopřejí několikrát za týden při nejrůznějších aktivitách a že preferují především piva 10˚, 12˚, kvasnicová, ochucená, ovocná a nealkoholická. Nejoblíbenějším pivem se stal Ostravar. Konzumenti této značky jsou s produkty a činnostmi pivovaru převážně spokojeni. Výhrady mají pouze k propagaci, na které by měl pivovar výrazně zapracovat. Pokud tak učiní, získá nejen spokojenější stávající, ale i budoucí zákazníky.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis was concerned with analysis of consumer behaviour on the beer market. The aim of my work was the research of situation on the beer market, understandings aspect of shopping behavior customer’s, who consume beer and also findings of consumer’s preferences and factors, affecting consumer’s behavior. I devoted part of the survey to analysis of Ostravar brewery products. In the theoretical part of this paper, I was explaining theoretical findings regarding customer’s behaviour. In the practical part, I performed a marketing survey in the form of questionnaire, analyzed the results and proposed recommendations not only for all producers of beer generally, but especially for local producer of beer, Ostravar brewery. The result of the survey has shown, that czech consumers of beer understand beer as a common part of their lives, they drink it several times a week during various activities and they prefer particularly 10˚, 12˚, yeast, flavoured, fruity and non-alcoholic beer. Most popular beer became the Ostravar brand. Consumers of this brand are mostly satisfied with products and activities of the brewery. There are only several complaints because of the weak promotion, the company should definitely improve. If they do so, they gain new customers in the first place, and make also the existing customers happier.en
dc.format.extent2575551 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectpivocs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh pivacs
dc.subjectshopping behavioren
dc.subjectshoping deciding processen
dc.subjectbeeren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectbeer marketen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu pivacs
dc.title.alternativeThe Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielaen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHR180_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam