Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janaen
dc.contributor.authorBeránková, Petraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:42:56Z
dc.date.available2010-09-29T14:42:56Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80047
dc.descriptionPráce odevzdána pouze v elektronické podoběcs
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractRESUMÉ MĚŘENÍ SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ S PERSONÁLNÍM MARKETINGEM SPOLEČNOSTI Bc. Petra Beránková Tato práce se zabývala personálním marketingem ve společnosti TEMPO TRAINING & CONSULTING s. r. o. , kde byl zjišťován stav a spokojenost s jednotlivými oblastmi personálního marketingu. Pomocí primárního výzkumu byla shromážděna data, která následně ukázala na konkrétní problémy v jednotlivých divizích i společnosti jako celku. Na základě těchto zjištění byla pak navržena možná řešení problematických oblastí, která mohou pro společnost znamenat zásadní zásah nejen do systému fungování společnosti, nabízených zaměstnaneckých výhod, ale také do struktury zaměstnanců a personálního obsazení.cs
dc.description.abstractSUMMARY EMPLOYEE SATISFACTION MEASUREMENT WITH COMPANY MARKETING Bc. Petra Beránková This work was aimed at personnel (company) marketing in TEMPO TRAINING & CONSULTING s. r. o. The main interest was given to the state and satisfaction with areas of personnel marketing in the company. The primary research gave the data for the analysis of problematic areas at each division and the whole company as well. On the base of the analysis were advised some variants of possible solutions. These could mean a great change not only for the system of company function, structure of benefits, but also for the structure of employees and positions.en
dc.format.extent612972 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectpersonální marketércs
dc.subjectbenefity/zaměstnanecké výhodycs
dc.subjectwork/life balance benefitycs
dc.subjectspokojenost zaměstnancůcs
dc.subjectměření spokojenosti zaměstnancůcs
dc.subjectmetody měření spokojenostics
dc.subjectdiskuse v ohniskových skupináchcs
dc.subjectpřímá interview s jednotlivcics
dc.subjectdotazníková metodacs
dc.subjectmetoda kritických událostí.cs
dc.subjectcompany personnel marketingen
dc.subjectpersonnel marketeren
dc.subjectbenefitsen
dc.subjectwork/life balance benefitsen
dc.subjectemployees satisfactionen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectmethods of satisfaction measurementen
dc.subjectdiscusions in fokus groupen
dc.subjectindividual face to face interviewsen
dc.subjectmethod of questionaireen
dc.subjectmethod of critical situations.en
dc.titleMěření spokojenosti zaměstnanců s personálním marketingem společnostics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Company Marketingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.date.accepted2009-09-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBER159_EKF_N6208_6208T062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam