Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilaen
dc.contributor.authorHeinisch, Martinen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:43:31Z
dc.date.available2010-09-29T14:43:31Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80059
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace hudebního festivalu, který se koná v Rýmařově. Návrh marketingové komunikace vychází z analýzy komunikačních aktivit festivalu, návštěvnosti festivalu, rozpočtu festivalu a analýzy výsledků dotazníkového šetření u návštěvníků festivalu. Na základě analýzy výsledků sekundárního a primárního výzkumu je navržena marketingová komunikace skládající se z určení cílové skupiny, místa, médií, obsahu, termínu, personálního zajištění a rozpočtu s cílem efektivního oslovení stávajících a potenciálních návštěvníků festivalu a podpoře image festivalu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the marketing communication design of the music festival, which takes place in Rýmařov. The marketing communications design is based on an analysis of communication activities of the festival, visit of the festival, the festival budget and analysis of results based on visitors responses. The marketing communications design consides the target groups, places, media, content, time, staff and budget. The aim of the marketing communications design is to address effectively existing and potential attendees and promote the image of the festival.en
dc.format.extent842194 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnávrh marketingové komunikacecs
dc.subjecthip hopcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communication designen
dc.subjecthip hopen
dc.titleNávrh marketingové komunikace hudebního festivalucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Music Festivalen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinaen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEI070_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam