Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorDrechslerová, Petraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:43:43Z
dc.date.available2010-09-29T14:43:43Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80063
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV této diplomové práci jsem se zabývala analýzou marketingového mixu maloobchodní prodejny. Cílem diplomové práce bylo zhodnotit stávající maloobchodní mix prodejny společenských her YOGI a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení, která by vedla ke zvýšení kvality prodeje a také ke zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části jsem se věnovala problematice maloobchodního prodeje a zejména maloobchodního mixu. Další části jsou věnovány charakteristice prodejny společenských her YOGI a metodice sběru primárních a sekundárních dat. V praktické části jsem se zaměřila na popis marketingového mixu prodejny. Rozebrala jsem zde jednotlivé nástroje marketingového mixu – produkt, umístění, cenu, komunikaci, prezentaci a personál. Dále jsem provedla SWOT analýzu a vyhodnocení mystery shoppingu. Poslední část mé práce je věnována návrhům a doporučením, která jsem vypracovala na základě provedené analýzy.cs
dc.description.abstractIn thesis I engaged in marketing mix analysis of retail outlet. The goal of thesis was analyzing existing retail mix of outlet with social games YOGI and on the basis of this given informations suggest recommendations that would lead to increasing quality of sales and also competitiveness. In the theoretic part I devoted to problem of retail sales especially to retail mix. The other parts are devoted to characterization to retail outlet of social games YOGI and its marketing enviroment that surround it and methodic collection primary and secundary data. In the praktice part I focused on subscription marketing mix of retail outlet YOGI. I analysed each single tools of marketing mix – product, placement, price, communication, prezentation and personal. I also conducted SWOT analysis and evaluation of mystery shopping. Last part of my work is devoted to proposals and recommendations that I worked out on the basis of made analyse.en
dc.format.extent5139232 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmaloobchodní mixcs
dc.subjectmaloobchodní prodejnacs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectretail mixen
dc.subjectretail outleten
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleAnalýza marketingového mixu maloobchodní prodejnycs
dc.title.alternativeThe Marketing Mix Analysis of Retail Outleten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVarkočková, Marcelaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDRE042_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam