Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorNěmcová, Petraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:44:33Z
dc.date.available2010-09-29T14:44:33Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80079
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je zjistit, jak se chovají zákazníci na trhu jazykových škol, které faktory hrají důležitou roli při výběru jazykové školy a tyto faktory identifikovat a anlyzovat. K získání potřebných informací jsem využila marketingový výzkum, přesněji metodu dotazování. V první části diplomové práce je charakterizován trh jazykových škol a zároveň je charakterizována také jedna z jazykových škol. V další části diplomová práce obsahuje teoretické východiska, ve kterých jsem se zaměřila na spotřební chování, role spotřebitele a zákazníka, model spotřebitelova rozhodování a vztahový marketing. Dále je obsažena metodika marketingového výzkumu, jež byl v práci použit. Stěžejní částí v mé diplomové práci je kapitola, která analyzuje samotný marketingový výzkum, doplněný grafy a tabulkami. Na základě výzkumu byly poté sepsány návrhy a doporučení. Diplomová práce je ukončena závěrem, který stručně shrnuje základní výsledky a poznatky marketingového výzkumu této diplomové práce.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to determine how consumers behave on the language school market, which factors play an important in the selection of language schools, identify and alanyze those factors. To obtain the necessary information I have used marketing research method of questionnaire. In the first part of the thesis the language schools market is characterized and also one of the language schools is characterized. The next part contains the theoretical background in which I focused on consumer behavior, the role of consumer and customer, the consumer model of decision making and relationship marketing. It also includes marketing research methodology that was used in the thesis. The main part of my thesis is a chapter that analyzes the actual marketing research, completed with graphs and tables. Based on the research there were then drawn up the proposals and recommendations. The thesis is completed with the end, which briefly summarizes the basic results and knowledge of marketing research in this thesis.en
dc.format.extent3149309 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectjazyková školacs
dc.subjecttrh jazykových školcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectrole spotřebitelecs
dc.subjectrole zákazníkacs
dc.subjectspotřebitelovo rozhodovánícs
dc.subjectvztahový marketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectlanguage schoolsen
dc.subjectlanguage schools marketen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectthe role of consumeren
dc.subjectthe role of customeren
dc.subjectthe decisions of consumeren
dc.subjectrelationship marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu jazykových školcs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis on the Language School Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVolná, Veronikaen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNEM276_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam