Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorBílková, Renátaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:45:06Z
dc.date.available2010-09-29T14:45:06Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80090
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé práce bylo analyzovat využití služeb reklamních agentur firmami z Moravskoslezkého kraje. Celá práce je rozdělena do 5 částí. V prvním celku definuji všechny teoretické východiska, které jsou potřebné k pochopení problematiky. Druhá část obsahuje charakteristiku trhu reklamních agentur a specifikaci konkrétní reklamní agentury, pro kterou byla práce určena. Dále práce obsahuje metodiku shromažďování dat pro realizovaný výzkum. Analýza využití služeb reklamních agentur obsahuje vyhodnocení primárního výzkumu k dané problematice. V poslední části uvádím návrhy a doporučení pro danou agenturu i reklamní agentury v Moravskoslezském kraji obecně. Práce je doplněna o úvod, závěr a všechny formální náležitosti.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was to analyze the use of advertising agencies services from companies Moravian-Silesian region. The thesis is divided into 5 parts. The first part defines all theoretical background needed to understand the problem. The second part contains the characteristic market of advertising agencies and MediaMax agency, for which the work was intended. Further thesis developed a methodology for market research. Analysis using the services of advertising agencies include the evaluation of primary research on the matter. The last part describes the proposals and recommendations for the agency and advertising agencies in the Moravia-Siesian Region. The thesis is complemented by an introduction, conclusion and all the formalities.en
dc.format.extent2360644 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamní agenturycs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectMoravskoslezský kraj.cs
dc.subjectAdvertising agenciesen
dc.subjectAdvertisementen
dc.subjectServicesen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectMoravian-Silesian Region.en
dc.titleAnalýza potenciálu trhu služeb reklamních agentur v Moravskoslezském krajics
dc.title.alternativeMarket Potential Analysis of Advertising Agencies Services in the Moravian-Silesian Regionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelaen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBIL170_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record