dc.contributor.advisor | Hluchníková, Miluše | en |
dc.contributor.author | Baladová, Andrea | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T14:45:13Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T14:45:13Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/80092 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce je profilace convenience stores na českém maloobchodním trhu.
Prioritním cílem práce je profilace convenience stores v českých podmínkách z hlediska strukturálních a instrumentálních znaků. Jako vedlejší cíl práce je ověření možné životaschopnosti prodejen v současných českých podmínkách s ohledem na potřeby nakupujících.
Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. Druhá kapitola se zabývá aktuálními daty týkající se součastného stavu českého maloobchodního trhu. Třetí kapitola se věnuje teoretickým východiskům v podobě poznatků o maloobchodu, tj. například typologie maloobchodních sítí podle evropského a amerického pojetí apod. Čtvrtá kapitola obsahuje metodiku výzkumu. V páté a šesté kapitole jsou uvedeny výsledky sekundárního a primárního výzkumu analýzy convenience stores. Nejdůležitější výsledky obou výzkumů jsou uvedeny slovně a zčásti graficky.
Lze stručně zhodnotit, že životaschopnost C Stores v České republice bude záležet zejména na přizpůsobení strukturálních a instrumentálních znaků prodejny C Stores českým zákazníkům. | cs |
dc.description.abstract | The theme of the diploma thesis is the analysis of convenience stores position on the Czech retail market.
The priority objective of this thesis is to analyze convenience stores in light of structural and instrumental characters on the Czech retail market. To check of viability of C Stores in Czech conditions with a view to Czech customers needs is the other objective of thesis.
The thesis is divided into five main chapters. Characteristic of the actual Czech retail trade is described in the second section. Theoretic base of the analysis of retail, such as categorization of retail stores in Europe and USA etc., is described in the third chapter. Methodology of the data collection is provided in the fourth chapter which is divided into two parts – preliminary and realization one. The analyses of the convenience stores are described in the fifth and sixth chapter, where the main results of the research are explained by verbal and graphic description.
The most important invention of this thesis is that conception of C Stores should adapt their structural and instrumental characters to Czech customers. And then this retail concept may be successful. | en |
dc.format.extent | 1368281 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | MO jednotka | cs |
dc.subject | convenience stores | cs |
dc.subject | C Stores | cs |
dc.subject | trendy | cs |
dc.subject | maloobchod | cs |
dc.subject | český maloobchodní trh | cs |
dc.subject | Retail shop | en |
dc.subject | convenience stores | en |
dc.subject | C Stores | en |
dc.subject | trends | en |
dc.subject | Czech retail market | en |
dc.title | Profilace convenience stores na českém maloobchodním trhu | cs |
dc.title.alternative | The Analysis of Convenience Stores Position on the Czech Retail Market | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Klabusay, Jan | en |
dc.date.accepted | 2010-06-01 | en |
dc.thesis.degree-name | Ing. | en |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | BAL215_EKF_N6208_6208T062_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |