Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorBaladová, Andreaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:45:13Z
dc.date.available2010-09-29T14:45:13Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80092
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je profilace convenience stores na českém maloobchodním trhu. Prioritním cílem práce je profilace convenience stores v českých podmínkách z hlediska strukturálních a instrumentálních znaků. Jako vedlejší cíl práce je ověření možné životaschopnosti prodejen v současných českých podmínkách s ohledem na potřeby nakupujících. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. Druhá kapitola se zabývá aktuálními daty týkající se součastného stavu českého maloobchodního trhu. Třetí kapitola se věnuje teoretickým východiskům v podobě poznatků o maloobchodu, tj. například typologie maloobchodních sítí podle evropského a amerického pojetí apod. Čtvrtá kapitola obsahuje metodiku výzkumu. V páté a šesté kapitole jsou uvedeny výsledky sekundárního a primárního výzkumu analýzy convenience stores. Nejdůležitější výsledky obou výzkumů jsou uvedeny slovně a zčásti graficky. Lze stručně zhodnotit, že životaschopnost C Stores v České republice bude záležet zejména na přizpůsobení strukturálních a instrumentálních znaků prodejny C Stores českým zákazníkům.cs
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is the analysis of convenience stores position on the Czech retail market. The priority objective of this thesis is to analyze convenience stores in light of structural and instrumental characters on the Czech retail market. To check of viability of C Stores in Czech conditions with a view to Czech customers needs is the other objective of thesis. The thesis is divided into five main chapters. Characteristic of the actual Czech retail trade is described in the second section. Theoretic base of the analysis of retail, such as categorization of retail stores in Europe and USA etc., is described in the third chapter. Methodology of the data collection is provided in the fourth chapter which is divided into two parts – preliminary and realization one. The analyses of the convenience stores are described in the fifth and sixth chapter, where the main results of the research are explained by verbal and graphic description. The most important invention of this thesis is that conception of C Stores should adapt their structural and instrumental characters to Czech customers. And then this retail concept may be successful.en
dc.format.extent1368281 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMO jednotkacs
dc.subjectconvenience storescs
dc.subjectC Storescs
dc.subjecttrendycs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectčeský maloobchodní trhcs
dc.subjectRetail shopen
dc.subjectconvenience storesen
dc.subjectC Storesen
dc.subjecttrendsen
dc.subjectCzech retail marketen
dc.titleProfilace convenience stores na českém maloobchodním trhucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Convenience Stores Position on the Czech Retail Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlabusay, Janen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAL215_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam