Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHorváthová, Petraen
dc.contributor.authorZávodník, Tomášen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:45:42Z
dc.date.available2010-09-29T14:45:42Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80102
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato diplomová práce, která nese název „ Analýza organizace a návrh strategie organizace“ se zabývá problematikou strategické analýzy organizace. Cílem práce je dukladně analyzovat sledovanou firmu, její vnitřní a vnější prostředí a ze získaných informací navrhnout taková doporučení, která by mohla být nápomocna v budoucím vývoji firmy a k případnému vytvoření nové strategie. Diplomová práce je přehledně rozdělena do pěti tématických celků. Kromě úvodu a závěru práce je druhá kapitola věnována teoretickým poznatkům týkající se strategické analýzy. V třetí kapitole je charakterizována firma, ve které jsem se rozhodl analýzu provést. Předposlední kapitola je praktickou částí, kde jsem za pomocí odborných metod (PEST analýza, Porterův model konkurenčních sil, SWOT analýza, BCG matice a finanční analýza) získal výsledky strategické analýzy, které mi posloužili ke zpracování návrhů a doporučení, které jsou zaměřeny na jednotlivé oblasti, které jsou využívány pro návrh nové strategie.cs
dc.description.abstractThis bachelor work, titled "Analysis of the organization and design of the organization strategy" deals with the strategic analysis of the organization. The goal is to deeply analyze the company, its internal and external environment and from the gathered information to propose such recommendations, which could be helpful in the future development of the company and the potential creation of a new strategy. The bachelor work is arranged into five thematic units. Besides the introduction and conclusion of the work, the second chapter is devoted to theoretical knowledge relating to strategic analysis. The third chapter characterizes the firm that I decided to make an analysis in. The penultimate chapter is a practical part where I used professional methods (PEST analysis, Porter's competitive forces model, SWOT analysis, BCG matrix and financial analysis) obtained the results of strategic analysis, which helped me to process the proposals and recommendations focused on particular areas that are used to design new strategies.en
dc.format.extent1240790 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobchodní strategiecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectBCG maticecs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectstrategy analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter's competitive forces modelen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectBCG matrixen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.titleStrategie organizacecs
dc.title.alternativeStrategy of an Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKoubek, Ondřejen
dc.date.accepted2010-06-02en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAV124_EKF_N6208_6208T037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam