Show simple item record

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorTichá, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:45:54Z
dc.date.available2010-09-29T14:45:54Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80106
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou komunikaci střední školy, která by upoutala nejen potencionální studenty, ale kterou by ocenili i současní studenti školy. Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola obsahuje informace o Gymnáziu Bruntál. Ve druhé kapitole je vysvětlení teorie k dané problematice na základě prostudované literatury. Poslední kapitolu tvoří praktická část, která je tvořena zhodnocením analyzovaných výsledků. Na praktickou část navazují samotné návrhy a doporučení pro školu, které mohou být zajímavým východiskem k dalšímu úspěšnému rozvoji gymnázia.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis si design to suitable marketing communications Grammar school, which attracted both potential students, but that would be appreciated by current students of this school. The thesis is divided into three chapters. The first chapter contains information about Grammar Bruntal. The second chapter is an explanation of the theory to the issue under review of the literature. The last chapter consists of the practical part, which consists of evaluating the results analyzed. On the practical part is followed by suggestions and recommendations for the school, which could be a basis for further successful development of school.en
dc.format.extent958879 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační procescs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingová komunikace v neziskovém sektoru.cs
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectcommunication processen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing communications in non-profit sector.en
dc.titleNávrh marketingové komunikace střední školycs
dc.title.alternativeThe Design of Marketing Communication for Secondary Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVolná, Veronikaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTIC129_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record