Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorPawlasová, Zuzanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:48:12Z
dc.date.available2010-09-29T14:48:12Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80151
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV diplomové práci se zabývám problematikou spotřebitelského chování, směry výkladu spotřebitelského chování, faktory, které ovlivňují kupní chování a rozhodovacím procesem. Cílem je analyzovat spotřebitelské chování na trhu zeleného čaje. Dalším úmyslem práce je určit nejdůležitější kritéria při koupi zeleného čaje, spontánní znalost značek a spotřební zvyklosti zákazníků. V práci byla použita metoda empirického šetření s využitím nástroje písemného a elektronického dotazníku. Výsledkem práce jsou návrhy a doporučení týkající se dané problematiky.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the consumer behaviour, direction of consumer behaviour, factors that influence the purchasing behaviours and decision-making process. The main goal of the thesis is consumer behaviour analysis on the green tea market. The practical part analyzes criterions of the decision making process to find out which criterion are the most evaluated at buying green tea, find spontaneous knowledge of the marks and consumer habits of customers. The method used in research is electronic and written questionnaire. Result of thesis is recommendation on this issue.en
dc.format.extent2449832 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsměry výkladu spotřebitelského chovánícs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectfaktory ovlivňující kupní rozhodovací procescs
dc.subjectmetodycs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectdecision-making processen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmethodsen
dc.subjectfactors that influence the purchasing behaviorusen
dc.subjectdirection of consumer behaviouren
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu zeleného čajecs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Green Tea Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVarkočková, Marcelaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAW025_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam