Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romanen
dc.contributor.authorBůžková, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:48:14Z
dc.date.available2010-09-29T14:48:14Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80152
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je analýza obalů pěti mlékárenských společností působících na českém trhu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole jsem se zabývala charakteristikou mlékárenských společností. Ve druhé kapitole jsem se zaměřila na definici obalu a s ním související témata. Obsahem třetí kapitoly je metodika výzkumu, tzn. definice problému, cíle, plánu výzkumu a popis realizační fáze výzkumu. K výsledkům dosaženým analýzou dat jsem došla pomocí skupinových rozhovorů, kterých se zúčastnilo 30 respondentů zvolených pomocí kvótního výběru. Aby bylo možno data kvantifikovat, byl předložen formulář k hodnocení prostřednictvím sémantického diferenciálu. Závěrečná pátá kapitola se týká návrhů a doporučení, vycházejících ze čtvrté kapitoly. Doufám, že provedený výzkum a uvedené návrhy a doporučení mohou přispět ke zvýšení spokojenosti jak současných, tak případně i budoucích klientů.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor work is package analysis of five producers, which stay on the czech milk market. The work is separated to five chapters. In chapter one I target the characteristics of the companies. In chapter two I explained package, its definition and so on. Content of the chapter three is methodics of data collection, it means definition of problem, aim, research plan and description realization phase of research. Throw the focus group survey I reach to the attainment results of data analysis. I have got 30 informant. And finally, I have got a questionnaire which use semantic differential. The last chapter five is concerned in suggestions and recommendation, coming out of chapter four. I hope, that the marketing research I´ve done and mentioned suggestions and recommendation will assistance to rise the satisfaction of present and future clients.en
dc.format.extent1433941 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfunkce obalucs
dc.subjectobalcs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectmlékocs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.subjectfunction of packageen
dc.subjectpackageen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectmilken
dc.subjectmarketen
dc.subjectsemantic differentialen
dc.titleAnalýza obalů na trhu mlékacs
dc.title.alternativePackage Analysis on the Milk Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielaen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBUZ039_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam