Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorŽáková, Pavlaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:48:18Z
dc.date.available2010-09-29T14:48:18Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80153
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractNázev bakalářské práce zní „Analýza vnímání maloobchodní značky“. Cílem této práce bylo zjistit, zda spotřebitelé upřednostňují nákup privátních značek před ostatními značkami výrobců. Jaké mají povědomí a postoje k maloobchodním značkám obecně a konkrétně u obchodního řetězce Globus a jeho maloobchodních značek Globe a Globus. Práce je rozdělena do pěti částí. První část blíže charakterizuje maloobchodní trh v zahraničí a v ČR. Druhá kapitola je zaměřena na teorii značky obecně a na maloobchodní značky. Obsahuje také charakteristiku společnosti Globus ČR, k. s. a jsou představeny jednotlivé privátní řady Globe a Globus. Následující třetí část popisuje metodiku sběru dat pro marketingový výzkum. Ve čtvrté části jsou výsledky marketingového výzkum, který byl realizován na základě sběru primárních informací, které byly zjištěné metodou osobního dotazování pomocí dotazníků. Výsledky výzkumu byly vyjádřeny v tabulkách a grafech. V poslední části bakalářské práce jsou výsledky výzkumu použity pro následné návrhy a doporučení pro lepší prodejnost značek Globusu.cs
dc.description.abstractThe title of the bachelor thesis is „Perception Analysis of Private Label“. The aim of this thesis was to find out, if consumers prefer to buy private brands. What they have consciousness and attitudes to private labels commonly and as well as in the concrete in retail chain Globus and their private labels Globe and Globus. This work is was dividend into five parts. In the first part is closely characterized private market in the foreign and in the Czech Republic. The second chapter focused on theoretical label commonly and on private labels. This part contains characteristic of company Globus ČR, k. s. and are introduced individual private product lines Globe and Globus. The following third part describes data collection metodology for the marketing research. In the fourth part are marketing research results, who was done on the basis of colection primary information, which were found personal questioning by means of questionnaire. Results of research were expressed in the tables and in the graphs. In the last part this bachelor work are research results applied in following suggestions and recommendation for better merketability Globus´s brands.en
dc.format.extent2157399 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectMaloobchodní značkacs
dc.subjectPrivátní značkacs
dc.subjectVnímánícs
dc.subjectMaloobchodní trhcs
dc.subjectObchodní řetězeccs
dc.subjectGlobuscs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectPrivate labelen
dc.subjectPerceptionen
dc.subjectPrivate marketen
dc.subjectRetail chainen
dc.subjectGlobusen
dc.subjectBranden
dc.titleAnalýza vnímání maloobchodní značkycs
dc.title.alternativePerception Analysis of Private Labelen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAK101_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record