Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCváček, Miloslaven
dc.contributor.authorHarabinová, Miriamaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:48:58Z
dc.date.available2010-09-29T14:48:58Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80167
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalárska práca bola spracovaná na tému: "Akvizície nových zákazníkov na talianskom trhu poľnohospodárskej techniky" a skláda sa zo 4 častí. Cieľom práce je popísať podrobný priebeh akizícií na konkrétnom tržnom segmente a zároveň vyhodnotiť ich úspešnosť. Záverom práce sú spracované rady a doporučenia pre manažérov, ktorí sa chystajú na obchodné rokovanie s talianskými spoločnostiami.cs
dc.description.abstractBachelors work deals with "Acquisition of New Custumers on the Italian Market of Agricultural Machinery" and it consists of 4 parts. The main goal of this work is to describe process of acquisition at the concrete sector of market and furthermore to analyse if this process was saccessful or not. At the end of work there are mentioned advices and recommendations for managers, who are going to start business with the italian companies.en
dc.format.extent2091753 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsegmentáciacs
dc.subjectzahraničný obchodcs
dc.subjectakvizíciecs
dc.subjectpoľnohospodárska technikacs
dc.subjecttalianský trhcs
dc.subjectitalian marketen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectagricultural equipmenten
dc.subjectacquisitionen
dc.subjectforeign businessen
dc.titleAkvizice nových zákazníků na italském trhu zemědělské technikycs
dc.title.alternativeAcquisition of New Customers on the Italian Market of Agricultural Machineryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAR164_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam