Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJanečková, Viktorieen
dc.contributor.authorBojda, Jaroslaven
dc.date.accessioned2010-09-29T14:50:35Z
dc.date.available2010-09-29T14:50:35Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80200
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV této bakalářské práci jsem vypracoval podnikatelský záměr organizace, který jsem vytvořil pro své potřeby. V úvodu se zamýšlím nad způsobem vytvoření podnikatelského plánu a jeho realizaci v současných ekonomických podmínkách. V druhé části uvádím teoretická východiska vzniku podnikatelského plánu, jednotlivé body, na které je důležité se zaměřit, při hodnocení životaschopnosti plánu. V třetí části popisuji organizaci a osoby, které se podílejí na vzniku organizace, samotné založení organizace a zdůvodnění volby právní formy organizace. Dále ve čtvrté části se zaměřuji nad praktickou části vytvoření podnikatelského záměru. Popisuji zde hlavní nabízený produkt, jeho možnosti na trhu, předpokládaný prodej a z toho vyplývající hospodářské výsledky. V páté části pak popisuji, jak budeme postupovat, aby byl projekt úspěšný. Hodnotím postoj dodavatele, připravenost organizace a smluvní podmínky v dodavatelsko-odběratelských vztazích.cs
dc.description.abstractIn this thesis I have elaborated the business aim of the organization, which I have created for my personal needs. In the introduction I am considering the creation of the business plan and its implementation in present economic conditions. In the second part I present theoretical base of the business plan, separate points which are important to focus on when evaluating plan viability. In the third part I describe the organization and the persons involved in the organization creation. In the forth part I focus on practical part of the creation of the business aim. Here I describe the main sales product, its market potentials, estimated sales and economical results arising from it. In the fifth part I describe the procedure to make the project successful. I value the supplier’s attitude, organization readiness and also contract conditions in suppliers and customers relationship.en
dc.format.extent251533 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPLÁNcs
dc.subjectZÁMĚRcs
dc.subjectTRHcs
dc.subjectPRODEJcs
dc.subjectMONTÁŽcs
dc.subjectREALIZACEcs
dc.subjectBUSINESSen
dc.subjectMARKETen
dc.subjectORGANIZATIONen
dc.subjectFUNCTIONen
dc.subjectSALESen
dc.titlePodnikatelský záměr organizacecs
dc.title.alternativeBusiness Prospectus of Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHolcová, Martinaen
dc.date.accepted2010-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBOJ048_EKF_B6208_6208R037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam