Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorŠablaturová, Adélaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:51:40Z
dc.date.available2010-09-29T14:51:40Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80222
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza postavení Janáčkovy filharmonie Ostrava a její vnímání obyvateli Ostravy a okolí. Bakalářská práce je rozdělena do sedmi kapitol. Za úvodem následuje stručná charakteristika JFO a kulturního trhu v Ostravě. Třetí kapitola obsahuje teoretická východiska pro marketing služeb a kultury. Metodika výzkumu je obsažena ve čtvrté kapitole. Zde je možné dovědět se více informací o tom, kdy, kde a jak výzkum probíhal. Pátá kapitola je věnována analýze výsledků výzkumu, který byl realizován metodou dotazování na vzorku 70 respondentů. Z výzkumu vyplynuly informace o znalosti JFO, vnímají její úrovně a spokojenosti návštěvníků s JFO, jakož i informace o oblíbenosti dalších kulturních zařízení v Ostravě. Obsahem šesté kapitoly jsou doporučení pro vedení JFO, jak zlepšit komunikaci se zákazníky a zvýšit povědomí obyvatel Ostravy o Janáčkově filharmonii. V poslední kapitole je obsaženo shrnutí celé práce.cs
dc.description.abstractThe object of the bachelor’s work was the analysis of posture of Janáčkova´s philharmonic Ostrava and its perception by inhabitants of Ostrava and its surroundings. The bachelor’s work is fractionated into seven chapters. After the introduction there is a short characterization of JFO and also the characterization of the cultural market of Ostrava. The third chapter includes the theoretic basis for marketing services and culture. The fourth chapter is devoted to the method of research. You can get to know more about the basic answers, by who, how and when the marketing research was realized here. The fifth chapter is about analysis of the results of the research, which has been created by technique of interrogation on the sample of 70 respondents. From the research resulted the information about knowledge of JFO, perceiving of its standard and satisfaction of visitors with JFO, as well as the information about popularity of another cultural institution in Ostrava. The recommendation for headquarters of JFO you can find in the sixth chapter - how to make the communication with customers better and how to increase the awareness of inhabitants of Ostrava about the Janáčkova´s philharmonic. The last chapter includes the substantiality of the whole work.en
dc.format.extent1435009 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectarts marketingcs
dc.subjectJanáčkova Filharmonie Ostravacs
dc.subjectKulturacs
dc.subjectspecifika marketingu v kultuřecs
dc.subjectJanáčkova filharmonie Ostravaen
dc.subjectarts marketingen
dc.subjectspecifics of markering in cultureen
dc.subjectCultureen
dc.titleAnalýza postavení hudebního souborucs
dc.title.alternativeThe Position Analysis of Music Ensembleen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChlebišová, Evaen
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAB059_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam