dc.contributor.advisor | Velčovská, Šárka | en |
dc.contributor.author | Šablaturová, Adéla | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T14:51:40Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T14:51:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/80222 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce byla analýza postavení Janáčkovy filharmonie Ostrava a její vnímání obyvateli Ostravy a okolí.
Bakalářská práce je rozdělena do sedmi kapitol. Za úvodem následuje stručná charakteristika JFO a kulturního trhu v Ostravě.
Třetí kapitola obsahuje teoretická východiska pro marketing služeb a kultury.
Metodika výzkumu je obsažena ve čtvrté kapitole. Zde je možné dovědět se více informací o tom, kdy, kde a jak výzkum probíhal.
Pátá kapitola je věnována analýze výsledků výzkumu, který byl realizován metodou dotazování na vzorku 70 respondentů. Z výzkumu vyplynuly informace o znalosti JFO, vnímají její úrovně a spokojenosti návštěvníků s JFO, jakož i informace o oblíbenosti dalších kulturních zařízení v Ostravě.
Obsahem šesté kapitoly jsou doporučení pro vedení JFO, jak zlepšit komunikaci se zákazníky a zvýšit povědomí obyvatel Ostravy o Janáčkově filharmonii.
V poslední kapitole je obsaženo shrnutí celé práce. | cs |
dc.description.abstract | The object of the bachelor’s work was the analysis of posture of Janáčkova´s philharmonic Ostrava and its perception by inhabitants of Ostrava and its surroundings.
The bachelor’s work is fractionated into seven chapters. After the introduction there is a short characterization of JFO and also the characterization of the cultural market of Ostrava.
The third chapter includes the theoretic basis for marketing services and culture.
The fourth chapter is devoted to the method of research. You can get to know more about the basic answers, by who, how and when the marketing research was realized here.
The fifth chapter is about analysis of the results of the research, which has been created by technique of interrogation on the sample of 70 respondents. From the research resulted the information about knowledge of JFO, perceiving of its standard and satisfaction of visitors with JFO, as well as the information about popularity of another cultural institution in Ostrava.
The recommendation for headquarters of JFO you can find in the sixth chapter - how to make the communication with customers better and how to increase the awareness of inhabitants of Ostrava about the Janáčkova´s philharmonic.
The last chapter includes the substantiality of the whole work. | en |
dc.format.extent | 1435009 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | arts marketing | cs |
dc.subject | Janáčkova Filharmonie Ostrava | cs |
dc.subject | Kultura | cs |
dc.subject | specifika marketingu v kultuře | cs |
dc.subject | Janáčkova filharmonie Ostrava | en |
dc.subject | arts marketing | en |
dc.subject | specifics of markering in culture | en |
dc.subject | Culture | en |
dc.title | Analýza postavení hudebního souboru | cs |
dc.title.alternative | The Position Analysis of Music Ensemble | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Chlebišová, Eva | en |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | SAB059_EKF_B6208_6208R062_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |