Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslaven
dc.contributor.authorHrabcová, Andreaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:52:49Z
dc.date.available2010-09-29T14:52:49Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80245
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractMá bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingu florbalových klubů, které v současné době hrají nejvyšší florbalovou soutěž. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje klíčové pojmy, jako marketingový mix, marketingová komunikace nebo SWOT analýza. V praktické části je řešena charakteristika samotných klubů, marketingový mix, především marketingová komunikace, a také vyhodnocení dotazníkového šetření, podle kterého jsem určila další rozvoj marketingové komunikace, silné a slabé stránky. V závěru jsem shrnula celou bakalářskou práci, včetně zjištěných návrhů a doporučení.cs
dc.description.abstractMy bachelor thesis is focused on the analysis of marketing floorball clubs that play the highest floorball competition nowadays. This work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the key terms such as the marketing mix, marketing communications and SWOT analysis.The practical part contains the characterization of their own clubs, marketing mix, especially marketing communications, as well as an evaluation questionnaire, that I have identified the further development of marketing communication from, strengths and weaknesses. At the end of my work I summarized the whole bachelor thesis including proposals identified and recommendations.en
dc.format42, [7] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent609665 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectflorbalový klubcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectSWOT Analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectfloorball cluben
dc.titleAnalýza marketingu florbalových klubůcs
dc.title.alternativeMarketing Analysis of Floorball Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMičíková, Ivetaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRA358_EKF_B6208_6208R101_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam